دلیل اصلی عدم قهرمانی پرسپولیس در آسیا از زبان محمود کلهر

0:45 - 01 دی 1399
کد خبر: ۶۸۵۵۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دلیل اصلی عدم قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را عنوان کرد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی و از دست رفتن قهرمانی برای این تیم، اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس درکل بازی خوبی انجام داد و حتی از نظر مالکیت توپ تیم برتر میدان بود. ما حتی موقعیت‌های گلی بیشتری هم نسبت به حریف داشتیم و پرسپولیس می‌توانست برنده این دیدار باشد، ولی مشکلی که گریبان تیم را گرفت اشتباهات فردی بود.

وی افزود: از این دست اشتباهات فردی در مسابقات لیگ هم قبلا اتفاق افتاده بود و دیدیم که در فینال آسیا هم این اشتباهات بچه‌گانه رخ داد تا دو موقعیت عالی در اختیار حریف کره‌ای قرار بگیرد. اولسان غیر از این دو پنالتی موقعیت دیگری نداشت. به نظرم پرسپولیس در این مسئله بسیار مبتدی عمل کرد. دلیل اصلی عدم قهرمانی پرسپولیس و از دست رفتن جام، همین اشتباهات فردی بود. بازیکنان پرسپولیس باید در چنین بازی‌های بزرگی توانایی خود را نشان دهند و کمترین اشتباهات را داشته باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در دیدار‌های بزرگی مثل فینال لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان باید با تمرکز و اعتماد به نفس بیشتری خصوصا در بخش دفاعی کار کنند که این اتفاق در بازی با اولسان رخ نداد تا قهرمانی از دست برود. با این حال، پرسپولیس در مجموع خوب بازی کرد و ما در انجام کار‌های ترکیبی و تکنیکی بهتر از حریف بودیم و تنها اشتباهات فردی مانع این شکست شد.



ناشناس
|
-
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
اولسان احتیاج به تاکتیک نداشت بازی را برده بود فقط کنترل می کرد تیمی که بعد از گل خوردن پنالتی میگیره خودش تکنیک بود
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *