رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدالی که طلا نشد + عکس

11:51 - 30 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۵۴۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال پرسپولیس دیروز (شنبه) در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اولسان هیوندای کره جنوبی شکست خورد تا برای دومین بار در ۳ سال گذشته دست سرخپوشان از بالا بردن جام قهرمانی کوتاه بماند.
- دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا دیروز (شنبه) در حالی بین تیم‌های پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی برگزار شد که هواداران قرمز‌های پایتخت و اهالی فوتبال در ایران مشتاقانه در انتظار کسب نخستین قهرمانی یک تیم ایرانی در فرمت جدید لیگ قهرمانا آسیا و همچنین پایان دادن به حسرت ۲۷ ساله ناکامی باشگاه‌های ایرانی در قاره کهن بودند؛ اما  در پایان بازی نتیجه‌ای رقم خورد که کام طرفداران فوتبال در ایران تلخ شود.

پرسپولیس درحالی که با گل دقیقه ۴۵ مهدی عبدی می‌توانست با پیروزی به رختکن برود و در آرامش نیمه دوم را آغاز کند، اما در یک غفلت و پس از تنها ۴۷ ثانیه گل تساوی را از روی نقطه پنالیت و در خطایی کاملا بی مورد در حوطه جزیمه دریافت کرد، اما نوار اشتباهات فردی در بین بازیکنان تمامی نداشت و مهدی شیری مدافع راست سرخپوشان در حرکتی عجیب مرتکب خطای هَندی کودکانه شد تا اولسان با یک پنالتی دیگر به پیروزی برسد.

هرچند نباید از یاد برد که پرسپولیس با محرومیت عیسی آل کثیر به خاطر شادی گل معروفش و همچنین با در اختیار نداشتن ستاره‌های همچون وحید امیری و احسان پهلوان گام به فینال گذاشته بود. علاوه بر این جای خالی نفرتی همچون شجاع خلیل زاده، علی علیپور و مهدی ترابی به شدت حس می‌شد و می‌توان گفت پرسپولیس با وجود جذب چند ستاره جوان، با تیمی  نصف و نیمه در فینال حاضر شد که با چند اشتباه فردی عجیب از سوی بازیکنان این تیم طلسم قهرمان نشدن تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا پابرجا ماند تا رنگ مدال پرسپولیس در این دوره هم طلایی نشود.

تصویری از مدال نقره بازیکنان پرسپولیس پس از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در ادامه می‌بینید.

 

مدالی که طلا نشد + عکس

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *