آشتیانی: مهمترین عامل شکست پرسپولیس نبود مهره‌های کلیدی بود/ کره‌ای‌ها به خوبی از فضای پشت عالیشاه استفاده کردند

10:43 - 01 دی 1399
کد خبر: ۶۸۵۴۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: مهمترین عامل شکست پرسپولیس نبود مهره‌های کلیدی این تیم بود که می‌توانستند در این بازی گره گشایی کنند.
اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با میزان در خصوص شکست پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این بازی حساس‌ترین دیداری بود که در آسیا برگزار می‌شد و نمایندگان کشورمان ۲۷ سال بود که موفق به گرفتن جام در آسیا نشده بودند و همین باعث فشار مضاعف به بازیکنان پرسپولیس شده بود.
 
وی ادامه داد: البته پرسپولیس مهره‌هایی مانند عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و احسان پهلوان را در اختیار نداشت و ۳۰ دقیقه اول بازی تحت فشار تیم اولسان بود و این تیم بود که خلق موقعیت می‌کرد و مالکیت بازی را در اختیار داشت.

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد:، بعد از ۳۰ دقیقه اول بازی دفاع‌های پرسپولیس بالا آمدند و اختلاف خطوط را کم کردند و پرسپولیس بازی را در دست گرفت و در یک پرس انفرادی هم به گل رسیدند، اما نکته‌ای که وجود داشت این بود که حتی یک دقیقه هم نتوانستند از گل زده خود محافظت کنند.

آشتیانی افزود: نیمه دوم مربی اولسان خوب تیم پرسپولیس را آنالیز کرد و می‌دانست از فضای پشت عالیشاه استفاده کند و کار‌های ترکیبی را از این ناحیه انجام می‌دادند و دقیقا پنالتی دوم هم از همین نقطه ارسال شد و به گل رسیدند.

وی در پایان گفت: مهمترین عامل شکست پرسپولیس نبود مهره‌های کلیدی این تیم بود که خیلی تاثیرگذار بود که می‌توانستند در این بازی گره گشایی کنند و نبود آن‌ها کاملاً به ضرر این تیم تمام شد، اما ما امیدواریم تا سال آینده بازهم در فینال حضور پیدا کنیم و با جام برگردیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *