نکات مهم نیمه دوم پرسپولیس و اولسان؛ شاگردان یحیی خودزنی کردند

17:26 - 29 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۵۳۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پرسپولیس در نیمه دوم بازی مقابل اولسان هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.
- تیم پرسولیس تهران در شریطی از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز(شنبه) در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم اولسان کره جنوبی رفت و این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه دو بر یک به سود تیم کره‌ای به پایان رسید تا پرسپولیسی‌ها همچنان در حسرت قهرمانی در آسیا باقی بمانند. در ادامه نکات مهم نیمه دوم این بازی را می‌خوانید.

*پرسپولیسی‌ها از ابتدای نیمه دوم با علم به اینکه تیم اولسان آنچنان هم که گفته می‌شد تیم خطرناکی نیست بازی هجومی‌تری نسبت به نیمه اول انجام داد.

*دعوت مهدی شیری به تیم ملی مخالف‌های زیادی داشت؛ در بازی با اولسان مشخص شد که این مخالفت‌ها بی‌دلیل نبوده است. اشتباه او یک هدیه به تیم کره‌ای بود.

*تاکتیک اصلی پرسپولیسی‌ها این بود که در ضد حمله بتوانند به تیم اولسان گل بزنند؛ اما این تاکتیک در بیست دقیقه ابتدایی نیمه دوم جواب نداد؛ چرا که تیم کره‌ای ۲ بر یک از پرسپولیس پیش بودو عقب نشسته است.

*اولسان کره جنوبی در خط دفاعی و حتی دروزاه خود نقاط ضعف بسیاری دارد و فشار پرسپولیسی‌ها که از دقیقه ۶۵ آغاز شد این موضوع را بیشتر نشان داد.

*یکی از مهمترین مشکلات یحیی در نیمه دوم این بود که روی نیمکت خود بازیکنان کلیدی ندارد؛ اما پرسپولیس آنقدر بازیکن ضعیف دارد که باید تعویض‌ها در همان بین دو نیمه انجام می‌شد.

*تیم اولسان هم در ضد حملات خود مشکلات بسیاری دارد و بازیکنان این تیم نمیی‌توانند از حملات احساسی پرسپولیس استفاده کنند.

*روی نیمکت پرسپولیس بازیکنان چهره حضور ندارند؛ اما اینکه گل‌محمدی به آنها اعتماد ندارد این سوال را مطرح می‌کند که چرا این بازیکنان در پرسپولیس حضور دارند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *