رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معمای خط حمله پرسپولیس/ عبدی یا رمضانی، مسئله این است

20:45 - 28 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۴۹۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هنوز مشخص نیست که از بین مهدی‌عبدی و آرمان رمضانی کدام یک مهاجم اصلی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا است.

، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای کره جنوبیقرار است فردا ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه الجنوب دوحه آغاز شود آماده می‌کند که به نظر می‌رسد هنوز به طور قطعی تکلیف مهاجم فیکس پرسپولیس برای این بازی مشخص نیست.

از قطر خبر می‌رسد که هم آرمان رمضانی و هم مهدی عبدی شرایط خوبی در تمرینات پرسپولیس داشتند و هر دو بازیکن توانایی این را دارند تا به عنوان مهاجم اصلی و ثابت بازی را آغاز کنند.

با توجه به اینکه به احتمال فراوان پرسپولیس بازی را با یک مهاجم آغاز خواهد کرد، هنوز در خصوص اینکه عبدی به زمین می‌رود یا رمضانی چیزی مشخص نیست. مسلما کادرفنی پرسپولیس با توجه به آنالیز‌های انجام شده و با توجه به شرایط اولسان بهترین تصمیم را در این خصوص خواهند گرفت و بازیکنی را به عنوان تنها مهاجم پرسپولیس به زمین می‌فرستد که بتواند بار هجومی این تیم را در بازی حساس با اولسان به دوش بکشد.

این در شرایطی است که آل‌کثیر و وحید امیری به علت محرومیت نمی‌توانند پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند تا بار خط حمله سرخپوشان روی دوش دو مهاجم جوان این تیم باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *