رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تارتار: بازی عجیبی بود و اشتباهات فاحشی داشتیم/ دو گل به تراکتور هدیه دادیم

19:23 - 28 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۴۸۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم پیکان پس از شکست تیمش مقابل تراکتور تبریز گفت: بازی عجیبی بود و اشتباهات فاحشی داشتیم.

- مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل تراکتور تبریز صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*فکر می‌کنم بازی را خوب شروع کردیم و به بازی مسلط بودیم تا اینکه گل اول را دریافت کردیم. چند تا از بچه‌ها در انجام شرح وظایفشان خوب عمل نکردند.

*در ادامه هم تا آمدیم به بازی برگردیم گل دوم را با اشتباهات فردی دریافت کردیم. بعد به گل اول رسیدیم، از نظر روحی شرایطمان خوب شد، اما بلافاصله با یک اشتباه فردی دیگر گل سوم را دریافت کردیم.

*بازی عجیبی بود و اشتباهات فاحشی داشتیم. این موضوع به تجربه کم بازیکنانمان برمی‌گردد. تیم جوانی هستیم و بچه‌هایی که اشتباه کردند ۲۲-۲۳ ساله هستند. جلوی بازیکنان با تجربه اشتباه کردن تاوان دارد که ما تاوانش را پس دادیم و امروز نتیجه را واگذار کردیم.

*در نیمه دوم هم به نظرم خوب نبودیم. در اواخر بازی در شرایطی قرار گرفتیم که صاحب پنالتی شدیم و آن را هم از دست دادیم. امروز روز ما نبود. به مجموعه تراکتور و هواداران این تیم تبریک می‌گویم که برد ارزشمندی را کسب کردند.

*ما دو گل به تیم تراکتور هدیه دادیم و گل‌های دوم و سوم را دریافت کردیم. فکر می‌کنم روز بد چند تا از بازیکنان‌مان بود. به هر حال اشتباهات در فوتبال وجود دارد و اگر اشتباهی صورت نگیرد، گلی ردوبدل نمی‌شود. مسئولیت شکست با خود من است و باید همراه با کادر فنی بیشتر روی بچه‌ها کار کنیم تا اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *