رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گل‌محمدی: به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمانی است/ قدرت ما تیم بودن ماست

11:41 - 28 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۴۸۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران نگران بازی هستند ولی ما تا آخرین نفس برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و ان‌شا‌ءلله اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد.

- یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: از کادر پزشکی و درمانی و پرستاران تشکر می‌کنم که به خاطر مردم اینقدر جانفشانی می‌کنند. از فدراسیون فوتبال قطر و کمیته برگزاری مسابقات هم تشکر می‌کنم که با وجود تمام سختی‌ها فوتبال را در آسیا زنده نگه داشتند و از تمام عوامل برگزاری این رقابت‌ها تشکر می‌کنم.

وی افزود: فینال یک بازی حساس و مهم برای هر دو تیم است. دو تیم با شرایط خاصی به این مرحله رسیدند، چون جنگیدند و مبارزه کردند و روز‌های سختی را پشت سر گذاشتند. دو تیم با شایستگی کامل به فینال رسیدند. تقابل ما و اولسان یکی از مهیج‌ترین بازی‌های این رقابت‌ها را رقم می‌زند. اولسان تیم خوبی است که برای برد می‌جنگد. ما هم یک راه بیشتر نداریم و آن بردن است. ما به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمانی است. امیدوارم با این کار دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران تصریح کرد: هواداران نگران بازی هستند ولی ما تا آخرین نفس برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و ان‌شا‌ءلله اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد. خیلی از دقایق بازی بازیکنان برای پیروزی می‌جنگند و فقط یک انگیزه می‌تواند وجود داشته باشد و آن شاد کردن دل هواداران است. هواداران ما با این تیم زندگی می‌کنند و با این تیم روز‌های خوب و بدی را سپری می‌کنند. ما انگیزه خیلی بزرگی برای این بازی داریم و آن هم این است که به دنبال افتخارآفرینی برای هواداران هستیم.

گل‌محمدی گفت: ما یک تیم هستیم و فقط هم به خاطر تیم بودن است که موفق بوده‌ایم. درست است که آخرین بازی که در مرحله قبلی انجام دادیم ۴ بازیکن را برای فردا در اختیار نداریم اما این دلیل نمی‌شود به تیمی که در اختیار داریم ناامید شویم. قدرت ما تیم بودن ماست. هر بازیکنی که وارد مسابقه می‌شود قطعا شایستگی حضور در فینال را دارد. من نسبت به بازیکنانم خوشبین هستم و مطمئنم با همه وجود و تمرکز بازی می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث گلزنی هم شانس ایجاد موقعیت را پیدا کنیم. فقط بحث تمرکز و زدن ضربات آخر مهم است که این وابسته به شرایط روحی - روانی بازیکن در آن لحظه دارد. آماده‌سازی خوبی داشتیم هرچند که دو بازی ما لغو شد، اما تمرینات کمک کرده که در بحث گلزنی تمرینات خوبی داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *