رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فاضلی: یک بازی تاکتیکی مقابل مس رفسجان خواهیم داشت/ از داوری‌ها آسیب دیده‌ایم

20:15 - 26 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۴۴۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره رویارویی تیمش با مس رفسنجان گفت: بازی فردا یک بازی تاکتیکی هست که چاشنی جنگندگی هم دارد.

- وحید فاضلی سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسجان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*مس رفسنجان با توجه به اینکه امسال به لیگ برتر آمده، اما تیم خوب و قابل احترامی است و بازی‌های خوبی انجام داده و کادر فنی خوبی هم دارد.

*ما هم تلاش کردیم با فراموشی اتفاقات هفته گذشته، همان‌طور که برد مقابل آلومینیوم اراک را فراموش کردیم و مقابل تراکتور بازی خوبی ارائه کردیم. سعی می‌کنیم اتفاقات هفته قبل را فراموش کنیم و در مقابل مس رفسنجان بازی خوبی را ارائه کنیم.

*امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. هواداران بی‌نظیری داریم. آنها برای ما قوت قلب خوبی هستند و خیلی کمک می‌کنند تا ریکاوری کنیم. نشان دادند جزو خاص‌ترین‌ها هستند. ما هم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا دل آنها را شاد کنیم.

*بازی فردا یک بازی تاکتیکی هست که چاشنی جنگندگی هم دارد، اما باید با سختکوشی تلاش کنیم تا بازی خوبی را انجام دهیم.

*علاوه بر محمدمهدی نظری، امیرمهدی جانملکی، احسان قهاری و مجتبی ممشلی هم مصدوم هستند که در حال تلاش هستند که به تیم برسند، اما با نفراتی که داریم، جای هیچگونه نگرانی نیست و با تمام قوا برای این بازی آماده‌ایم.

*ما از داوری‌ها آسیب دیده‌ایم. اما هیچ عمدی در کار نیست و اشتباهات سهوی است. داوران خوبی داریم. امیدوارم در ادامه از داوری‌ها کمتر آسیب ببینیم. ما هم سعی می‌کنیم کمک کنیم.

* امیدوارم فردا با یک بازی خوب محبت‌های هواداران عزیز را جبران کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *