ملایی: ایجاد امنیت روانی و ثبات شغلی از وظایف فدراسیون ورزش‌های همگانی است

12:01 - 26 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۴۳۰۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: ورزش مرز ندارد، بیمه‌ای که به حوزه ورزش ورود کند در صورتی که بتواند شرایطی مساعدی را برای مربیان فراهم کند با اقبال میلیونی روبرو می‌شود.
- طبق اعلامر روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، افشین ملایی در آئین عقد تفاهم‌نامه با بیمه تجارت نو خاطر نشان کرد: پس از وقوع پاندمی، مربیان ورزشی با چالش اشتغال روبرو شدند و خانواده‌های بسیاری درگیر مسئله معاش مربیان شدند. از آنجایی که استمرار خدمت مربیان در حوزه سلامت و ورزش از اهمیت بسیاری برای حوزه سلامت کشور برخوردار است، فدراسیون ورزش‌های همگانی وظیفه خود دانست که در راستای ایجاد امنیت روانی و ثبات شغلی شرایطی را برای اصلی‌ترین خادمان حوزه ورزش فراهم نماید.
 
ملایی یادآور شد: نیاز‌های مربیان در قالب خدمات باید پوشش داده بشود، در تلاشیم که بسته‌ی خدمات مربیان باید به نقطه‌ی بهتری برسد و شرایط رقابتی فراهم بشود. اگر بتوانیم مکانیسمی تعریف کنیم که بیمه به مدت سه ماه بتواند از پوشش مالی برخوردار باشد، همین فرصت می‌تواند منجر به استقبال مربیان شود.

وی در خاتمه افزود: ورزش مرز ندارد، بیمه‌ای که به حوزه ورزش ورود کند در صورتی که بتواند شرایطی مساعدی را برای مربیان فراهم کند با اقبال میلیونی روبرو می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *