رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ماجدی: فضای مجازی جایی که به سودش نباشد استقلال را از هدفش دور می‌کند

10:51 - 26 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۴۲۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکوست تیم فوتبال استقلال گفت: فضای مجازی جایی که به سودش نباشد طوری برنامه‌ریزی می‌کند که باشگاه استقلال و تیم استقلال را از هدفش دور کند.

- میرشاد ماجدی درباره صدرنشینی استقلال در لیگ برتر فوتبال و عملکرد محمود فکری و همکارانش تا اینجای لیگ اظهار داشت: اطمینان کردن به مربی ایرانی کار بسیار خوبی بود که در این برهه از زمان باید انجام می‌شد که شد.

وی ادامه داد: فکری و همکارانش هم از پیشکسوتان استقلال هستند و هم افراد باتعصبی هستند که برای استقلال زحمت کشیده‌اند و نیاز به زمان دارند؛ من مطمئنم که موفق می‌شوند. نمی‌توان به راحتی از اسم پرویز مظلومی و صمد مرفاوی و بقیه بچه‌ها گذشت؛ اینها کسانی هستند که سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده‌اند.

پیشکوست تیم فوتبال استقلال دربراه فشاره در فضای مجازی به کادرفنی این تیم گفت: نیاز به زمان وجود دارد؛ اگر فضای مجازی اجازه دهد. فضای مجازی جایی که به سودش نباشد طوری برنامه‌ریزی می‌کند که باشگاه استقلال و تیم استقلال را از هدفش دور کند.

ماجدی خاطر نشان کرد: خوشبختانه تا اینجا تیم خوب کار کرده است و صدر جدول هستند. اگر بازهم از سوی رسانه‌ها اعتماد شود  فکر می‌کنم موفق‌تر هم خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *