اکبری: از نظر مالی تأمین بودم هیچ موقع سراغ لیگ نمی‌آمدم/ حریفان چندین برابر ما هزینه کرده‌اند

0:01 - 25 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۷۵۷
نایب قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: اگر از نظر مالی تأمین بودم هیچ موقع سراغ لیگ نمی‌آمدم.

عزت‌الله اکبری در گفت‌وگو با میزان درباره حضور تیم هیئت کشتی قائم‌شهر در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: تیم ما خیلی دیر بسته شد، اما با زحمات مربیان و کادر فنی تیم خوبی بسته شد و موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر شدیم و اتفاقات خوبی رقم زدیم.

وی ادامه داد: چند کشتی‌گیر جوان و باانگیزه ما مقابل بزرگان وزن خود عملکرد درخشانی داشتند که یکی از خاصیت‌های لیگ همین است. همین اتفاقات در لیگ به پیشرفت کشتی کمک می‌کند. تیم ما ترکیبی از جوانان و باتجربه هاست برای نیمه‌نهایی هم امید داریم و تلاش می‌کنیم مجوز حضور در فینال را کسب کنیم.

دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان تصریح کرد: می‌دانیم کار بسیار سختی در مرحله نیمه‌نهایی داریم، اما دست از تلاش برنمی‌داریم. به هر حال حریفان ما چندین برابر ما هزینه کرده‌اند، اما ما هم کشتی‌گیران باانگیزه ای داریم که برگ برنده ما در مرحله نیمه‌نهایی است.

اکبری با انتقاد از مسئولان استان مازندران گفت: متأسفانه با وجود داشتن مدال جهانی و چندین مدال آسیایی و بازی‌های آسیایی، اما هنوز شغلی ندارم و مجبورم برای امرار معاش در لیگ کشتی بگیرم. مسئولان مازندران کوتاهی می‌کنند و توجهی به ورزشکاران و قهرمانان خود ندارند. شاید اگر از نظر مالی تأمین بودم هیچ موقع سراغ لیگ نمی‌آمدم. 

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: مدت‌هاست برای اشتغال من نامه‌نگاری شده است، اما اداره ورزش مازندران پاسخ داده است که شغلی مرتبط با تخصص من وجود ندارد؛ ظاهرا ورزش مازندران به امثال من نیازی ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *