رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام تسلیت رییس سازمان اورژانس کشور در پی شهادت یکی از پرسنل مرکز اورژانس تهران

14:13 - 24 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۶۱۰
رییس سازمان اورژانس کشور در پیامی شهادت نهمین شهید سازمان اورژانس کشور در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا، "شهید عزیز شریف زاده" از کارکنان مرکز اورژانس تهران را تسلیت گفت.

- بنا بر اعلام پایگاه خبری سازمان اورژانس کشور، پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور در پیامی شهادت نهمین شهید سازمان اورژانس کشور در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا، "شهید عزیز شریف زاده" از کارکنان مرکز اورژانس تهران را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

ایثار و مجاهدت در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند دارد و در این راه پر مخاطره جان برکفان اورژانس ١١۵ در خط مقدم مبارزه و مقابله با ویروس کرونا از ابتدا با فداکاری، از خودگذشتگی و تلاش شبانه روزی به بیماران ارائه خدمت کرده اند.

با کمال تاسف و تاثر عروج ملکوتی" آقای عزیز شریف زاده اقدم" نهمین شهید سازمان اورژانس کشور در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا و از کارکنان پر تلاش اورژانس تهران که در راه خدمت به هموطنان به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، برای تمامی همکاران پر از حزن و اندوه عمیق است.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با قلبی سرشار از اندوه، شهادت ایشان را به خانواده داغدار وی و خانواده بزرگ اورژانس، تسلیت عرض نموده و علو درجات و حشر با اولیاءالله و صالحین را برای آن شهید والامقام از درگاه ایزد منان مستدعی هستم و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *