محمدی‌راد: انتظار بازی سختی برابر رامسری‌ها داشتیم/ باقرزاده: خستگی از بازی طولانی برابر سیرجان تاثیر زیادی در این شکست داشت

13:47 - 24 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۵۴۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: دفاع بسیار خوبی داشتیم و موفق شدیم به اندازه کافی اختلاف را در بازی ایجاد کنیم و نتایج ست و بازی را به سود خود به پایان برسانیم.
- رحمان محمدی‌راد پس از پیروزی تیم سپاهان اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: پس از این بازی گفت: بازیکنانم امروز بازی کاملی به نمایش گذاشتند. توقع بازی سخت‌تری مقابل هورسان را داشتیم چرا که آن‌ها نمایش خوبی مقابل تیم سیرجان انجام داده بودند.

وی ادامه داد: بازیکنانم شرایط را درک کردند و امروز بازی کاملی به نمایش گذاشتند. دفاع بسیار خوبی داشتیم و موفق شدیم به اندازه کافی اختلاف را در بازی ایجاد کنیم و نتایج ست و بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در پایان گفت: به تیم هورسان خسته‌ نباشید می‌گویم. آن‌ها تیم خوبی هستند. شاید باید تعداد برد آن‌ها در دور رفت بیشتر می‌بود. هورسان تیم قابل احترامی است.

عارف باقرزاده سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر هم در مورد شکست ۳ بر صفر شاگردانش، اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید‌ می‌گویم. عملکرد تیم ما بد نبود. در ادامه تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم. همانطور که می‌دانید امسال شرایط برای همه تیم‌ها خوب نبود، هیچکدام از تیم‌ها قبلاً چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودند.

سرمربی هورسان ادامه داد: خستگی بازی طولانی روز شنبه مقابل فولاد سیرجان نیز مزید بر علت شد تا بازیکنانم عملکرد همیشگی و مورد انتظار را نداشته باشند. این در حالی بود که تیم سپاهان استراحت داشت و با انرژی و تسلط بالایی مقابل ما به میدان آمد.

 باقرزاده در مورد عملکرد دو بازیکن برزیلی تیمش گفت: آن‌ها در این دیدار نوسان داشتند و دلیل آن خستگی و زمان کم برای ریکاوری مناسب بود. تجربه کم بازیکنانم نیز در این دیدار یکی از عوامل شکست ما بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *