شهرداری ارومیه در آستانه قهرمانی نیم فصل لیگ برتر والیبال/ پیروزی آسان سپاهان برابر رامسری های خسته

12:55 - 24 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۵۲۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال با صعود شهرداری ارومیه به صدر جدول و پیروزی سپاهان برابر نماینده رامسر آغاز شد
- هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال، امروز (دوشنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت ۱۱ آغاز شد که شهرداری ارومیه با پیروزی برابر شهرداری قزوین ضمن صعود به صدر جدول در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار گرفت و سپاهان اصفهان هم با پیروزی قاطع برابر هورسان رامسر موقتا و پیش از پایان بازی‌های امروز به رده دوم صعود کرد.

در یکی از مهمترین بازی‌های هفته پانزدهم و پایانی دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر والیبال تیم پرستاره و مدعی شهرداری ارومیه موفق شد در دیداری آسان با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ۲۱-۲۵، ۱۹-۲۵. ۱۹-۲۵ از سد شهرداری قزوین بگذرد تا شاگردان پیمان اکبری با کسب یازدهمین بردشان ۳۲ امتیازی شوند و موقتا به صدر جدول صعود کنند.

در سوی مقابل قزوینی‌ها که با هدایت مسعود آرمات در هفته‌های اخیر روند هماهنگ تری از خود نشان داده بودند در این بازی نشانی از جنگندگی هفته‌های گذشته ذر بازی بازیکنان این تیم مشهود نبود تا شهرداری قزوین با قبول نهمین باختش با ۱۱ امتیاز در رده نهم بایستد.

در دیدار همزمان سپاهان اصفهان پس از استراحت در دیدار قبلی خود، رو در روی هورسانی رامسری قرار گرفت که در هفته گذشته در دیداری پنج سته مغلوب فولاد سیرجان صدرنشین شده بود و در پایان این بازی حساس این سپاهان بود که موفق شد به لطف تجربه و شرایط جسامنی بهتر و استفاده از خستگی بازیکنان حریف، با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیاز‌های ۱۹-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۲۰-۲۵ از سد نماینده رامسر گذشت تا شاگردان رحمان محمدی راد با کسب یازدهمین بردشان ۳۲ امتیازی شوند، اما به دلیلی معدل پایینتر ست شماری نسبت به شهرداری ارومیه موقتا به رده دوم صعود کرد.

هورسان رامسر هم با قبول شکست در بازی پایانی دور رفت با ۵ پیروزی ۱۶ امتیازی باقی ماند، اما با توجه به شرایط جدول در پایان دور رفت در رده هشتم ایستاد و رامسری‌ها بدون تغییر در جایگاهشان در پایان دیدار‌های این هفته به استقبال دور برگشت خواهند رفت.

در سایر بازی‌های هفته پانزدهم و پایانی دور رفت از ساعت ۱۴ فولاد سیرجان درحالی به مصاف خاتم اردکان می‌رود که سیرجانی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل و بازپس گیری صدر جدول محکوم به پیروزی هستند. در دیدار همزمان هم  راهیاب ملل کردستان رو در روی پیکان تهران قرار می‌گیرد. از ساعت ۱۷ شهداب یزد و لبنیات هراز آمل در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند و آذرباتری ارومیه رو در روی شهرداری گنبد قرار می‌گیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *