سوال و تذکر به جنتی برای صدور مجوز فعالیت بی بی سی/ این رسانه جاسوس است

20:00 - 27 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۳۲۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: نماینده تهران با اشاره به صدور مجوز برای فعالیت یک هفته ای بی بی سی در تهران گفت: این اقدام وزارت ارشاد تعجب برانگیز است و اینجانب هم در این زمینه از وزیر سوال خواهم کرد و هم به وی تذکر می دهم.
سوال و تذکر به جنتی برای صدور مجوز فعالیت بی بی سی/ بی بی سی جاسوس است

زهره طبیب زاده نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به صدور مجوز فعالیت یک هفته ای برای شبکه بی بی سی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به سوابق استعماری انگلیس و نقش بی بی سی در قلب اخبار و واقعیات جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران و همچنین تحولات منطقه و بخصوص نقش برجسته این رسانه معاند در فتنه سال 88 و تشدید آشوب ها و ارتباط با فتنه گران صدور مجوز برای تهیه گزارش از ایران کاملا جای سوال دارد.

وی با بیان اینکه بی بی سی رسانه ای منفور و مغرض است، گفت: این رسانه حتی در نزد مردم خود منفور است و ما دیدیم که بارها مردم انگلیس به دلیل رفتار ضدانسانی این رسانه در پوشش اخبار جهانی به خصوص تحولات غزه مقابل این رسانه تجمع کرده و شعار دادند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: تعجب ما این است که وقتی دست این رسانه برای مردم کشورش رو شده چرا هنوز برای وزارت فرهنگ و ارشاد ما رو نشده است.

طبیب زاده تاکید کرد: بی بی سی به عنوان مامور اطلاعاتی دشمنان نظام در داخل ایران عمل می کند و حضور این رسانه در ایران بعد از توافق هسته ای برای جمع آوری اطلاعات و جاسوسی است و باعث تاسف است که آزادانه در ایران فعالیت می کند.

وی با اشاره به مصاحبه این رسانه با معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست کشور تصریح کرد: اعتراض ما به صدور مجوز برای بی بی سی است ضمن اینکه فکر می کنم هیچ انسان وطن دوست و با غیرتی با این رسانه معاند مصاحبه نخواهد کرد.

بی بی سی برای تهیه گزارش از فعالیت هسته ای ایران مجوز یک هفته ای از وزارت ارشاد گرفت که یک تیم از آنها از روز 21 مرداد وارد ایران شده که در این فرصت با معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست هم مصاحبه کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *