نخستین برد پیکان با سرمربی جدید در شب پیروزی آسان یزدی‌ها/ سقوط سایپا به رده ششم

19:55 - 22 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۰۱۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال با پیروزی پیکان مقابل خاتم اردکان و تداوم پیروزی‌های شهداب یزد پایان یافت.

 - هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال امروز (شنبه) در حالی با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت ۱۷ به پایان رسید که پیکان تهران در دومین تجربه علیرضا طلوع کیان بر روی نیمکت سرمربیگری این تیم، موفق شد مقابل خاتم اردکان به پیروزی برسد و شهداب یزد هم با تداوم روند پیروزی‌های خود قاطعانه از سد راهیاب ملل مریوان گذشت.  

در یکی از حساس‌ترین دیدارها، پیکان بحران‌زده که هدایتش دو هفته‌ای است به علیرضا طلوع کیان سپرده شده، موفق شد در دومین حضور سرمربی جدید خود مقابل خاتم اردکان رده هشتمی با ارائه نمایشی هماهنگ و منسجم با نتیجه ۳ بر یک و با امتیاز‌های ۲۵-۱۶، ۲۵-۲۰، ۲۲-۲۵ و ۲۵-۱۲ به پیروزی برسد. به این ترتیب پیکان که عنوان پرافتخارترین تیم لیگ والییال را یدک می‌کشد، با  کسب سومین بُردش ۸ امتیازی شد و با یک پله صعود در رده دوازدهم ایستاد.

در سوی دیگر، خاتم اردکان هم که پس از استعفای فرهاد نفرزاده از سکان هدایت این تیم در شوک به سر می‌برد، با قبول نهمین باختش با ۱۱ امتیاز در همان رده نهم باقی ماند.

در آخرین دیدار این هفته، شهداب یزد در ادامه روز‌های خوبش با سرمربیگری محمد عمده غیاثی موفق شد در دیداری یک‌طرفه با نتیجه ۳ بر سفر برابر راهیاب ملل کردستان به پیروزی برسد تا یزدی‌ها با ثبت نهمین بردشان ۲۶ امتیازی شوند و به رده پنجم جدول صعود کنند. سایپا هم که در این هفته استراحت داشت، با توجه به پیروزی شهداب و هراز آمل با دو پله سقوط به رده ششم سقوط کند.

نماینده کردستان هم که در هفته‌های اخیر موفق به کسب دو پیروزی شده بود، در این بازی مقابل شهداب با نتیجه با نتیجه ۳ بر صفر با امتیاز‌های ۱۹-۲۵، ۲۰-۲۵ و ۲۰-۲۵ مغلوب حریف خود شد تا با با قبول دهمین باختش و یه پله سقوط در رده سیزدهم بایستد.

در سایر دیدار‌های هفته چهاردهم صبح امروز شهرداری ارومیه در مهمترین بازی هفته با نتیجه ۳ بر یک از سد شهرداری ورامین گذشت و شهرداری گنبد با همین نتیجه مغلوب شهرداری قزوین شد. همچنین فولاد سیرجان با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل هورسان رامسر دوباره به صدر جدول بازگشت و لبنیات هراز آمل با نتیجه ۳ بر صفر آذرباتری ارومیه را از پیش رو برداشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *