تندروان: حضور تیم‌هایی مثل رامسر باعث داغ‌تر شدن تنور لیگ والیبال می‌شود/ باقرزاده: سیرجان ثابت کرده تیم غیرقابل مهاری است

17:54 - 22 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۰۰۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: درست است که ما صدرنشین شدیم، اما همه تیم‌ها برای اینکه بهترین کیفیت خود را به ما نشان دهند وارد میدان می‌شوند.
محمدرضا تندروان پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیم والیبال فولاد سیرجان برابر هورسان رامسر در هفته چهاردهم  لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. ابتدا به تیم هورسان تبریک می‌گویم که نمایش بسیار خوبی داشت. دو بازیکن خارجی و سایر نفرات این تیم عملکرد خیلی خوبی داشتند.

وی افزود: حضور چنین تیم‌هایی در لیگ برتر تنور والیبال را داغ‌تر می‌کند. باید بیشتر روی مسائل انگیزشی تیم خود و شرایط جدول رده بندی کار کنم. درست است که ما صدرنشین شدیم، اما همه تیم‌ها برای اینکه بهترین کیفیت خود را به ما نشان دهند وارد میدان می‌شوند.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در پایان صحبت هایش گفت: امروز بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و خوشبختانه در ست پنجم توانستیم به بازی برگردیم. به شاگردانم تبریک می‌گویم که اینقدر عالی ظاهر شدند. به بازیکنان هورسان هم تبریک می‌گویم که نمایش سطح بالایی داشتند و فکر می‌کنم همه از دیدن این مسابقه لذت بردند؛ البته در دو ست اول هر دو تیم خطا‌های زیادی در سرویس داشتند.

عارف باقرزاده هم پس از قبول شکست ۳ بر ۲ تیم والیبال هورسان رامسر، درمورد این مسابقه اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، چون بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. پیش بینی می‌کردیم که بازی سختی داشته باشیم.

وی ادامه داد: سیرجان تیمی است که بار‌ها ثابت کرده که غیرقابل مهار بوده و به راحتی تسلیم نمی‌شود. ما یک هفته خیلی خوب تمرین کرده بودیم و به خوبی روی نقاط ضعف و قوت سیرجان کار کرده بودیم و به همین دلیل بازی امروز به ست پنجم کشیده شد.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: بازیکنانم تمام موارد مدنظر کادر فنی را در زمین مسابقه اجرا کردند و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم به نتایج دلخواه هم برسیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *