رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صادقی: به دنبال رسیدن به جایگاه واقعی خودمان در جدول هستیم/ بازی با ذوب‌آهن جوانمردانه بود

14:11 - 22 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۲۸۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان تیم فوتبال شهرخودرو گفت: باخت مقابل پرسپولیس را فراموش کردیم و به دنبال جبران و رسیدن به جایگاه واقعی خودمان در جدول هستیم.

اکبر صادقی در گفت‌وگو با میزان، خصوص شرایط تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در آستانه بازی مقابل استقلال، اظهار داشت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و تمرینات به طور مستمر انجام می‌شود. چند بازیکن در تیم دچار مصدومیت جزئی هستند که امیدواریم وضعیت آنها بهتر شود و بتوانیم با آمادگی کامل مقابل استقلال بازی کنیم.

وی افزود: باخت مقابل پرسپولیس را فراموش کردیم و به دنبال جبران و رسیدن به جایگاه واقعی خودمان در جدول هستیم. بازی‌های حساس و مهم‌تری پیش‌رو داریم و باید بیشتر از این تلاش کنیم.

بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو مشهد هدف از حضور تیمش در این فصل لیگ برتر را پیشرفت بازیکنان جوان این تیم معطوف دانست و تصریح کرد: حساسیت زیادی برای قهرمان شدن نداریم چراکه بدنه تیم از بازیکنان جوان و بی‌تجربه تشکیل شده و هدف اصلی پیشرفت در بازی‌ها و در نهایت بودن جزو تیم‌های مدعی‌ لیگ است.

صادقی با اشاره به پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن در دیدار قبلی، گفت: با توجه به شرایط و مقررات باید در اصفهان مقابل ذوب‌آهن حاضر می‌شدیم ولی دوست نداشتیم با تیمی که دچار مشکل شده و در بحران کرونا به سر می‌برد بازی کنیم چون سلامت ما نیز به خطر می‌افتاد اما مسائل فنی و قوانین در فوتبال به گونه‌ای است که ما بازیکنان فقط باید از آن پیروی کنیم و کارشناسان این حوزه باید به آن ورود کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در آن بازی ذوب‌آهن موقعیت‌های خوبی داشت اما از آنها استفاده نکرد و ما توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. در مجموع بازی جوانمردانه‌ای بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *