پای لنگ وزارت خارجه در دیپلماسی اقتصادی/ اقدامات سازمان بورس پیرامون ایجاد بازاری شفاف/ تسریع در تخصیص ارز برای واردات موبایل

23:30 - 19 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۲۳۰۱
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص دیپلماسی اقتصادی، شفافیت در بازار بورس، فروش نفت در سال آینده و واردات موبایل در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص دیپلماسی اقتصادی، شفافیت در بازار بورس، فروش نفت در سال آینده و واردات موبایل در منتشر شده است.

پای لنگ وزارت خارجه در دیپلماسی اقتصادی/ تغییر معاونان کارساز خواهد بود؟

دیپلماسی اقتصادی به‌عنوان یکی از مسئولیت‌های مهم وزارت خارجه علاوه بر حفظ منافع ملی و توسعه اقتصادی، تاثیر بسزایی در پیشبرد سیاست‌های بین‌المللی و حل مسائل مختلف دیپلماتیک است که به نظر کارشناسان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.


اقدامات سازمان بورس پیرامون ایجاد بازاری شفاف| صدور رای قطعی نسبت به ۲۵ پرونده تخلفاتی

معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در هفته جاری رای قطعی ۲۵ پرونده تخلفاتی از سوی هیات مدیره سازمان صادر شد که تعداد ۱۱ پرونده مربوط به شرکت‌های کارگزاری بوده است.


فروش روزانه ۲.۵ میلیون بشکه نفت در سال ۱۴۰۰ با واقعیت فاصله دارد

کارشناس حوزه انرژی فروش روزانه ۲.۵ میلیون بشکه نفت را در سال آینده را دور از ذهن خواند و گفت: شرایط باز و محدودیت‌های صادراتی تحقق فروش ۲.۵ میلیون بشکه را سخت کرده است.


تسریع در تخصیص ارز برای واردات موبایل

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل از تسریع در تخصیص ارز به شرکت‌های واردکننده خبر داد.


صنف پوشاک در انتظار بازار پایان سال/ لزوم حمایت دولت برای ورود به بازار‌های خارجی

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با توصیف وضعیت صنعت پوشاک داخلی بر ضرورت حمایت دولت تاکید کرد و گفت: یکی از روش‌هایی که می‌تواند به کسب و کار‌های کشور کمک کند ایجاد بازار فروش در خارج از کشور و بحث صادرات است.


روند پیگیری قضایی چک‌های برگشتی تسهیل می‌شود

بانک مرکزی در راستای اجرایی کردن مفاد قانون صدور چک با هماهنگی قوه قضاییه، روند پیگیری قضایی چک‌های برگشتی را تسهیل کرد.


۲ هزار و ۳۱۹ واحدتولیدی در تملک ۱۸ بانک

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور تعداد واحد‌های تحت تملک بانک‌ها را ۲ هزار و ۳۱۹ واحد عنوان کرد و گفت: این واحد‌ها در دو سطح جدی و عادی تعیین تکلیف می‌شوند.


شناسایی هوشمند درگاه‌های قمار

مدیر اطلاعات امنیت بانک مرکزی از تشکیل کارگروه تخصصی مبارزه با سایت‌های شرط‌بندی و قمار خبر داد و گفت: برخی از اقدامات در این زمینه به صورت محرمانه در حال انجام است و نتایج خوبی نیز در مبارزه با این گروه سایت‌ها به دست آمده است.


 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *