رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محمدی: دوست ندارم پرتاب اوت، تنها نقطه قوت من باشد/ هر دروازه‌بانی جای حقیقی بود آن گل را می‌خورد

9:45 - 21 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۲۱۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: فکر می‌کنم این روند ادامه دارد و در هر بازی بهتر می‌شویم و فصل خوبی در انتظار ما است.

نادر محمدی در گفت‌وگو با میزان، در مورد پرتاب اوت خاصی که منجر به گل دوم تیم فوتبال پیکان مقابل تیم گل‌گهر سیرجان شد، اظهار داشت: من پرتاب اوت را انجام دادم و توپ به دست حقیقی برخورد کرد و گل شد ولی اگر به دست او هم برخورد نمی‌کرد مهاجم تیم‌مان آن را گل می‌کرد. به هر حال گل به خودی ثبت شد. هر دروازه‌بان دیگری هم غیر از حقیقی بود این گل را دریافت می‌کرد.

وی افزود: من در سنین پایین ژیمناستیک کار می‌کردم و این حرکاتم قبل از پرتاپ اوت، از ورزش ژیمناستیک می‌آید. قبلا با چنین اوتی به ذوب‌آهن هم گل زدم و در مسابقات تیم‌های پایه نیز از این اوت‌ها زیاد پرتاب کردم. این یک تاکتیک تمرین شده است و امیدوارم در بازی‌های دیگر هم اتفاق بیفتد و موجب پیروزی‌های تیم پیکان شود. البته پیش از این هم گفتم دوست ندارم این اوت‌ها تنها نقطه قوت من باشد و فقط با اوت‌هایم شناخته شوم بلکه دوست دارم در طول بازی توانایی‌های خود را نشان دهم.

مدافع تیم فوتبال پیکان به برتری تیمش مقابل گل‌گهر صدرنشین اشاره و تصریح کرد: ما برای سه امتیاز به سیرجان رفته بودیم و با توجه به صحبت‌های تارتار تاکتیک‌مان را در دقایق ابتدایی عوض و از جلو پرس کردیم. می‌دانستیم در همان دقایق اول به گل می‌رسیم و طبق پیش‌بینی تارتار همینطور هم شد. در ادامه با حریف مدارا کردیم و حتی می‌توانستیم در ضدحملات به گل برسیم ولی بد شانس بودیم. گل‌گهر هم موقعیت‌های خوبی داشت ولی این ما بودیم که با حرفه‌ای‌گری سه امتیاز را برای خود نگه داشتیم.

محمدی در مورد مردود شدن گل منشا در جریان بازی، گفت: آن گل واقعا هند و مردود بود. البته ما خوش‌شانس بودیم و در مقابل موقعیت‌های تیم حریف دوام آوردیم ولی اینطور نبود که موقعیت نداشته باشیم. فرزاد حاتمی از نیمه زمین با دروازه‌بان گل‌گهر تک به تک شد ولی توپش گل نشد. بازی سختی مقابل گل‌گهر داشتیم ولی با برنامه بازی کردیم و این سه امتیاز حق تیم ما بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط تیم ما نسبت به هفته اول خیلی تغییر کرده است. اگر در مقطعی تارتار استعفا داد به دلیل نگرش متفاوتش بود ولی ما خیلی زود خود را با تفکرات این مربی وقف دادیم و موفق شدیم تاکتیک‌های مدنظر او را اجرا کنیم. شرایط تیم خوب است و با جایگاه خوبی که در جدول داریم همه راضی هستند. من فکر می‌کنم این روند ادامه دارد و در هر بازی بهتر می‌شویم و فصل خوبی در انتظار ما است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *