رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ادامه تلاش‌های باشگاه پرسپولیس برای تعلیق محرومیت آل‌کثیر؛ جای امیدواری نیست!

13:46 - 19 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۲۱۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس می‌داند احتمال تعلیق محرومیت مهاجمش وجود ندارد اما همچنان در تلاش برای انجام این کار است.

- بعد از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس را شش ماه از حضور در میادین محروم کرد و کمیته استیناف AFC هم این رای را تایید کرد، باشگاه پرسپولیس این پرونده را به دادگاه عالی ورزش (CAS) برد تا بلکه در آنجا این رای برگردد.

بر همین اساس، دادگاه CAS از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده تا لایحه خود را در خصوص پرونده محرومیت آل‌کثیر هرچه زودتر به این دادگاه ارسال کنند. این دادگاه قرار است نهایتا تا روز ۲۴ آذر رای نهایی خود را در خصوص پرونده آل‌کثیر اعلام کند. این در حالیست که باشگاه پرسپولیس به دنبال تعلیق این رای فقط برای حضور آل‌کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا است تا این بازیکن در این بین فقط بتواند برای تیمش در فینال به میدان برود.

پس از این اتفاقات، موجی از امیدواری میان هواداران پرسپولیس پخش شد. البته پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند خیلی به این اتفاقات خوش‌بین باشند چراکه در حکم محرومیت آل‌کثیر شادی گل نژادپرستانه ذکر شده و همین مسئله احتمال تعلیق محرومیت او را ولو برای یک بازی کاملا از بین می‌برد. با این حال، مسئولان پرسپولیس ناامید نیستند و قصد دارند تا جایی که می‌شود تلاش خود را برای دریافت محوز بازی عیسی در فینال بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *