رسالت اصلی رسانه‌های اسلامی تبیین ارزش‌های اسلام ناب محمدی است

13:45 - 27 مرداد 1394
کد خبر: ۶۸۱۸۸
خبرگزاری میزان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه های اسلامی باید نقش بایسته و رسالت اساسی خود را در تبیین ارزشهای اسلام ناب محمدی(ص) به خوبی ایفا کنند.
به گزارش ، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: سایت خبری که اتحادیه راه اندازی کرده و با بسیاری از شبکه‌های خبری دنیا متصل است را باید به مجموعه خبرگزاری‌های داخلی کشور که 47 خبرگزاری است، متصل کنیم.
 
وی با بیان اینکه با اتصال سایت خبری اتحادیه به مجموعه خبرگزاری‌ها و مطبوعات، اخبار به صورت آنلاین و بر خط به خوبی منتقل می‌شود، اظهار داشت: اخباری که در چنین شبکه‌ای رد و بدل می‌شود، عمدتا اخبار مقاومت و فعالیت‌های اسلامی است که می‌تواند بسیار مهم و موثر باشد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در عمر کوتاه خود توانسته موفقیت‌های بسیاری کسب کند، خاطرنشان کرد: امیدوارم این برنامه‌ها و اقدامات در آینده نه چندان دور بتواند هیمنه امپراطوری رسانه ای غرب را در هم بشکند.
 
وی در پایان از ارایه کمک های لازم به همه پایگاه‌های خبری و اطلاع رسانی در این راستا خبر داد و گفت: رسانه های اسلامی باید نقش بایسته و رسالت اساسی خود را در تبیین ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) به خوبی ایفا نمایند.

 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *