رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حرکت عجیب و خطرناک مدیران پرسپولیس در قرنطینه/ چرا شهردار تهران به تمرین سرخپوشان رفت؟

14:44 - 18 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۱۷۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شهردار تهران امروز در حالی مهمان تمرین پرسپولیس بود که شاگردان گل محمدی باید در قرنطینه کامل باشند.

- چند روزی است که تیم فوتبال پرسپولیس برای اینکه قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا بازیکن یا اعضای از آن تیم دچار کرونا نشود به قرنطینه رفته است. قرنطینه سرخپوشان گاهی اوقات آنقدر سنگین می‌شود که هیچکسی خارج از مجموعه تیم حتی حق نزدیک شدن به اعضای تیم را در هتل یا تمرین ندارد. قرار بود که سرخپوشان تا قبل از اعزام به قطر همین شرایط قرنطینه و اردوی را تجربه کنند تا پیش از فینال هیچکسی از پرسپولیس به کرونا مبتلا شود.

طبق قوانین کشور قطر اگر تست کرونا هر کدام از اعضای پرسپولیس هنگام ورود به این کشور مثبت باشد تا مشخص شدن وضعیت بقیه تیم باید در قرنطینه کامل باشند و حتی امکان دارد در شرایط خاص فینال هم از دست برود. با این شرایط سنگین و سخت و مراقبت‌های ویژه از سرخپوشان می‌شود امروز شاهد اتفاق عجیبی در تمرین پرسپولیس بودیم.

امروز اعلام شد که شهردار تهران به همراه تعدادی از همراهانش به تمرین پرسپولیس رفته تا با پرسپولیسی‌ها قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا دیداری داشته باشد و دقایقی با آنها صحبت کند. شاید نفس این کار اشتباه نباشد، اما هیچ دلیلی وجود نداشت در شرایطی که پرسپولیس خودش را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا قرنطینه کرده، شهردار تهران به همراه همراهان پرتعدادش به تمرین پرسپولیس برود و بخواهد برای پرسپولیسی‌ها سخنرانی کند. نکته جالب اینجا بود که اعضای تیم مدیریتی پرسپولیس هم در این جلسه حضور داشتند.

سوال اینجاست که شهردار تهران هر چقدر هم که نیتش خیر باشد، صحبت‌ها و یا نظراتش در حال حاضر برای چه کسی در پرسپولیس اهمیت دارد؟

شهردار تهران برای پرسپولیس به عنوان نماینده تهران و ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کند که کار خوبی است، اما آیا نمی‌شد این اتفاق به صورت تلفنی یا ویدیو کنفرانس رخ بدهد؟ در این شرایط کرونایی و البته شرایط استثنایی پرسپولیس چه لزومی داشت که شهردار تهران و البته همراهانش به اردوی پرسپولیس بروند؛ اگر الان اتفاقی برای پرسپولیسی‌ها رخ بدهد و یا یکی از بازیکنان و اعضای کادر فنی کرونا بگیرند و پرسپولیس فینال را از دست بدهد چه کسی پاسخگو است؟ آیا آن زمان شهردار تهران، مدیریت باشگاه یا هر کسی که این ملاقات را هماهنگ کرده، مسئولیت اتفاقات ناخوشایند را بر عهده می‌گیرد؟

در این شرایط سخت بهتر است که مدیران باشگاه و تیم پرسپولیس به جای انجام چنین حرکات پوپولیستی و غیرضروری به فکر سلامتی تیم باشند تا سرخپوشان بتوانند روز ۲۹ آذر به قهرمانی در آسیا دست پیدا کنند. به همین دلیل بهتر است دیگر نه هوادار، نه پیشکسوت و نه هیچ مدیر دیگری به تمرین پرسپولیس برود و هر کسی هم که دلش خواست برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کند به صورت تلفنی یا با ارسال پیام این کار را انجام دهد تا خطری سرخپوشان را تهدید نکند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *