وابستگی حزبی در صدور احکام و تصمیمات قضایی اهمیتی ندارد

10:44 - 18 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۱۶۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در اخذ تصمیمات قضایی و صدور قرار و احکام، به هیچ وجه برای قضات وابستگی وگرایش‌های حزبی اهمیتی ندارد.

- حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در نشستی با رییس و اعضای اتاق تعاون استان مرکزی اظهار داشت: حضور شما در اینجا و طرح مسائل و مشکلات تعاونی‌های مختلف استان نشانه‌ی تعهد و دلسوزی شماست و می‌تواند نقش بسزایی در حل معضلات اقتصادی مردم داشته باشد.

وی افزود: جایگاه و مسئولیت‌های ما مدیران همیشگی نیست و می‌بایست این فرصت را غنیمت شمرد و با تمام توان به دنبال حل مشکلات مردم و در قبال ملت و در پیشگاه حضرت حق باید پاسخگو باشیم. دفاع از حق و حقوق عامه و بیت المال بر دوش همه‌ی ماست و از شما به خاطر داشتن این دغدغه و بیان موضوعاتی که در این زمینه است تشکر می‌کنم.

رییس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: ما از تشکیل این چنین جلسات استقبال می‌کنیم و از شما می‌خواهم موضوعات مختلفی که مطرح می‌شود را با مدارک و مستندات دقیق و کامل ارائه نمایید تا با بررسی و پیگیری‌های لازم به نتیجه مناسب و مطلوب دست پیدا کنیم.

وی افزود: در اخذ تصمیمات قضایی و صدور قرار و احکام به هیچ وجه برای ما وابستگی‌های حزبی اهمیتی ندارد و قضات ما فقط بر مبنای قانون و مقررات تصمیم گیری خواهند کرد و این به سبب رعایت تعهدات اخلاقی است.

رییس کل داگستری استان مرکزی تاکید کرد: امروز در حقیقت نیازمند روشنگری و بصیرت افزایی در تمام سطوح جامعه هستیم که در این حوزه، احزاب و جریانات انقلابی، نقش بسیار حائز اهمیت و تکلیف سنگینی بر دوش دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *