رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

موسوی: فاصله زیادی بین بازیکنان اصلی و ذخیره استقلال است

11:02 - 18 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۱۶۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم اسبق استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و چالش مواجه شده را باید پشت‌سر بگذارد و دیدید فاصله بین اصلی‌ها و ذخیره‌ها زیاد است.
علی موسوی مهاجم اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با میزان، در خصوص بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: دیدار‌های استقلال و صنعت نفت آبادان همیشه جذاب بوده، چون نفت آبادان همیشه فوتبال بازی می‌کند و شما دیدید این تیم مقابل اصلا ضد فوتبال بازی نکرد و برای آنها فرق نمی‌کند چه زمانی با استقلال بازی کند و این بازی نسبت به بازی قبلی تفاوت زیادی داشت، چون هر دو تیم هم امتیاز بودند و استقلال در بازی هم تغییراتی در ترکیب تیم به وجود آورده بود و به همین خاطر بازی راحتی مقابل تیم خوزستانی نداشت.

وی ادامه داد: نیمه اول بازی چنگی به دل نمی‌زد و بازی سرد و کسل‌کننده‌ای شاهد بودیم، ولی در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه‌ها که گلر هر دو تیم روز خوبی سپری کردند و باز هم استقلال مثل بازی قبلی نتوانست از گل زده خود را نگه دارد و باید استقلال این مسائل حل کند، چون تیم‌هایی که داعیه قهرمانی دارند باید هم استارت خوبی در بازی اول فصل داشته باشد و هم خط دفاع مستحکم داشته باشد.

مهاجم اسبق استقلال افزود: استقلال تیم بزرگی است و ستاره زیاد دارد. باید استقلال چالش مواجه شده را پشت‌سر بگذارد و دیدید فاصله بین اصلی‌ها و ذخیره‌ها وجود دارد. استقلال در نیمه دوم بازی خوبی انجام داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان ذخیره باید با جدیت خودشان را به کادرفنی نشان دهند استقلال باید مراقبت بیشتری در خط دفاعی انجام می‌داد و روی گل حریف غفلت کردند و گل دریافت کرد و باید نواقص حل شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *