گوهری: ما آدم‌های سرسختی هستیم و کار‌های غیرمعمول می‌کنیم!

0:45 - 18 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۱۴۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شکست تیم بزرگ سپاهان با سه گل کار راحتی نبود ولی ما آدم های سرسختی هستیم.
احمد گوهری در گفت‌وگو با میزان، در مورد پیروزی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازی هفته پنجم مقابل تیم سپاهان اظهار داشت: بازی سختی بود و همه بازیکنان باقدرت کار کردند. این پیروزی با وجود خستگی ناشی از بازی در چمن مصنوعی ورزشگاه قائمشهر و سفر‌های چند روز اخیر بسیار قابل قبول بود.

وی با اشاره به پیروزی سه بر یک تیمش تصریح کرد: از حریف بهتر بازی کردیم و مستحق این پیروزی بودیم. سپاهان باشگاه بزرگی است و هواداران زیادی دارد. این تیم همیشه شخصیت خوبی داشته و یکی از بهترین تیم‌های ایران است. من به عنوان دروازه‌بان، بازی سختی مقابل آنها داشتم چراکه موقعیت‌های خوبی روی دروازه ما ایجاد کردند. با این حال، بازی جاندار و پُربرخوردی بود. زمین لغزنده باعث شد بازی پربرخورد و در نتیجه دیدار پُرکارتی شود. البته کارت من از نظر داور به دلیلی اتلاف وقت بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توانایی تیمش را دلیل موفقیت در بازی‌های فصل جاری دانست و خاطرنشان کرد: سپاهان تیم بزرگی است ولی ما آدم‌های سرسختی هستیم و امسال می‌خواهیم با وجود همه مشکلات کار‌های غیرمعمولی انجام دهیم. تیم ما جنگنده و جسور است و توانایی کار‌های بزرگ را دارد. با توجه به شرایطی که باشگاه ما دارد، هواداران و مردم می‌دانند که بازیکنان نفت مسجدسلیمان در هر بازی با تمام وجود بازی می‌کنند. بچه‌ها همه انرژی خود را برای هر بازی می‌گذارند. تیم ما خوب است و امیدوارم همینقدر خوب بماند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *