ثبت‎ نام تسهیلات حمایتی بخش فرهنگ (ویژه ناشران) برای آخرین بار تمدید شد

12:43 - 17 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۱۳۶۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید ثبت‏ نام تسهیلات حمایتی کم‏ بهره به ناشران خصوصی تا ۲۸ آذرماه خبر داد.
- طبق اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا اسماعیلی گفت: نظر به تشکیل نخستین جلسه کارگروه اعطای تسهیلات حمایتی بخش فرهنگ (ویژه ناشران) و با عنایت به فراخوان قبلی تصمیم گرفته شد زمان ثبت‎نام در سامانه برای آخرین بار جهت بهره‏ مندی هر چه بیشتر ناشران تمدید شود.
 
وی ادامه داد: با توجه به تعطیلی‎های اخیر برای قطع زنجیره کرونا، مدت ثبت‏ نام وام کم ‏بهره تا تاریخ ۲۸ آذرماه سال جاری تمدید شد. 
 
بر اساس این گزارش، ناشران متقاضی دریافت این تسهیلات و یا ناشرانی که ثبت‏ نام آن‌ها به طور ناقص انجام شده است می‎توانند با مراجعه به سامانه تحفه به آدرس الکترونیک https://tohfeh.farhang.gov.ir/ نسبت به ثبت ‏نام و یا تکمیل مدارک اقدام کنند. 
 
سقف این تسهیلات کم‎بهره تا سقف یک میلیارد ریال است که در این مرحله صرفا برای ناشران بخش خصوصی سراسر کشور در نظر گرفته شده است.
 
این آخرین فرصت برای دریافت تسهیلات کم‎بهره است و به درخواست‏‌های واصله پس از این تاریخ به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 

برچسب ها: کتاب کتابخوانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *