رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خدمتی: می‌خواهیم در المپیک شگفتی‌ساز شویم/ شرایط اردوی تیم ملی بهتر از قبل شده است

9:12 - 18 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۱۲۷۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش تیراندازی ایران گفت: نشان داده‌ایم بدون توجه به امکانات سایر کشورها کار غیرممکن را ممکن کرده‌ایم و این بار هم می‌خواهیم در المپیک شگفتی سازی کنیم

نجمه خدمتی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص آغاز اردوی تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: بعد از یک وقفه طولانی بالاخره اردوی ما شروع شد. خوشبختانه شرایط اردو خیلی بهتر از قبل شده است و همین امر باعث می‌شود تا با ذهن باز و با آمادگی بالاتر در تمرینات و مسابقات شرکت کنیم. اگرچه از بُعد تمرینی در این مدت تمرین واقعی نداشتیم، اما باز هم شرایط آمادگی مان به نسبت خوب است.

وی در مورد شرایط تیم ملی تیراندازی در فاصله ۶ ماه مانده به آغاز المپیک توکیو گفت: ما با تمرین فشرده، تمرکز بالا و دوری از حواشی می‌توانیم خیلی زود به سطح ایده‌آل از نظر آمادگی برسیم. تیراندازی ورزشی ذهنی است و اگر شرایط از همه لحاظ برای ما مهیا باشد تا بدون استرس به تیراندازی ادامه بدهیم خیلی راحت می‌توانیم در مسابقات بهترین نتایج را رقم بزنیم.

تیرانداز المپیکی کشورمان راجع به اینکه آیا حقوقی از فدراسیون تیراندازی دریافت می‌کنند یا خیر، بیان کرد: چند روز پیش از سوی فدراسیون مبلغی برایم واریز شد و گویا این مبلغ، حقوق یک ماه گذشته ما بوده است. امیدوارم این پرداخت حقوق تداوم داشته باشد هرچند مسئولان کمیته ملی المپیک بعد از لغو مسابقات المپیک و موکول شدن آن به سال آینده تنها حقوق سال گذشته ما را پرداخت کردند، اما مشخص نیست برای سال جاری حقوقی را برایمان پرداخت می کنند یا خیر!

خدمتی درخصوص اینکه چه توقعی از مسئولان دارد، اظهار داشت: ما انتظار زیادی نداریم، اما دوست داریم مانند سایر رشته‌های المپیکی به ما نیز اهمیت داده شود. به هر حال بچه‌ها با جان و دل و به دور از هر گونه حواشی مانند یک جنگجوی واقعی تلاش می‌کنند. ما همیشه سعی کرده‌ایم برای کشورمان در مسابقات بهترین نتایج و عناوین را کسب کنیم و به نظرم این توانایی و پتانسیل در ما وجود دارد تا مدال المپیک بگیریم.

وی با ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد الهام هاشمی اظهار داشت: به هر حال هاشمی از لحاظ تکنیکی مربی با دانشی است. ما هم تلاش می‌کنیم با انجام تمرینات به آمادگی لازم برسیم تا در المپیک به موفقیت دست یابیم تا باعث خوشحالی مردم، خانواده مسئولان و حامیان واقعی ورزش و مربیان‌مان شویم.

ملی‌پوش تیراندازی درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج احتمالی نمایندگان کشورمان در المپیک توکیو خاطر نشان کرد: اگرچه مسابقات المپیک قابل پیش بینی نیست، اما ما نشان داده‌ایم بدون توجه به امکانات سایر کشورها کار غیرممکن را ممکن کرده‌ایم و این بار هم می‌خواهیم در المپیک شگفتی سازی کنیم و این مهم با حمایت فدراسیون و دیگر مسئولین محترم دور از انتظار نخواهد بود. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *