رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام رییس کمیته امداد به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

17:45 - 16 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۱۱۶۰
رییس کمیته امداد در پیامی فرا رسیدن ۱۶ آذر و روز دانشجو را به تمام دانشگاهیان و دانشجویان به ویژه دانشجویان تحت حمایت امداد تبریک گفت.

- بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سیدمرتضی بختیاری در پیامی فرار سیدن ۱۶ آذر و روز دانشجو را گرامی داشت. متن پیام رییس کمیته امداد به شرح زیر است:

۱۶ آذر نماد ضد استکباری، ضد استبدادی و ضد استعماری دانشگاه و دانشجو است؛ در این روز قشر دانشجو در اعتراض به دخالت و نقش آمریکا وارد صحنه شد و در این راه تعدادی به شهادت رسیدند و این بصیرت و هوشیاری را ثبت کردند.

دانشجویان همواره بذر نشاط و پویایی، امید و انگیزه را در جامعه ایرانی نشانده‌اند و از این رو آینده‌ای روشن را برای کشور عزیزمان ایران نویده داده و تضمین کرده‌اند. اگر امروز کشورمان با این همه مشکلات و موانع در مسیر توسعه قرار گرفته و توانسته‌ایم به این نقطه برسیم، با همت و مجاهدت این عزیزان بوده است.

به واسطه چنین جایگاه مهمی است که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) به این قشر فرهیخته توجه ویژه داشته و از آنان با تعابیر بلندی یاد فرموده‌اند.

براین اساس کمیته امداد با حمایت مالی و معنوی بیش از ۸۴ هزار دانشجو و ۶ هزار نخبه تحت پوشش، همواره به حمایت از نخبگان و دانشجویان ارزشمندش بالیده است تا این افراد بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای استعداد‌های نهفته خود را بروز دهند و برای رسیدن به روز‌های بهتر تلاش کنند.

ضمن عرض تبریک روز دانشجو به تمامی دانشگاهیان و دانشجویان فهیم و بصیر به ویژه دانشجویان جوان و ارجمند تحت حمایت این نهاد که از بابت خدمت به آن‌ها شاکر و خرسندیم و همچنین یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی داشته و از اهتمام و تلاش دانشجویان به عنوان پایه‌های اصلی انقلاب تقدیر کرده و دعاگوی موفقیت و سلامت روزافزون این عزیزان هستم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *