رسولی: با وجود تعطیلی اردوها تیراندازان از آمادگی خوبی برخوردار هستند/ برای موفقیت در المپیک به حمایت بیشتری نیاز داریم

7:45 - 19 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۱۰۵۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سخنگوی تیم ملی تیراندازی گفت: با وجود اینکه در این مدت اردویی برگزار نشد، اما خداراشکر بچه‌ها از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

ناصر رسولی در گفت‌وگو با میزان، درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: از یکشنبه به مدت سه هفته اردوی تیم ملی تیراندازی آغاز شده و قرار است تیراندازان در دو نوبت صبح و عصر به تمرین بپردازند. با وجود اینکه در این مدت اردویی برگزار نشد، اما خداراشکر بچه‌ها از آمادگی خوبی برخوردارند و نیاز است دوباره در فضای اردویی قرار بگیرند تا دوباره به آمادگی مطلوب برسند.

وی ادامه داد: البته تیراندازان تپانچه مانند گذشته تمرینات را به شکل خوبی زیر نظر کادرفنی تیم ملی پیگیری کرده‌اند. قرارداد هاشمی هم تمدید شد و برای او و مجموعه تحت مدیریتش آرزوی موفقیت می‌کنیم تا بتواند برای کشورمان در مسابقات توفیقات روز افزون کسب کنند.

سخنگوی تیم ملی تیراندازی گفت: با توجه به اینکه کمیته برگزاری مسابقات المپیک اعلام کرده بازی‌های المپیک سال آینده در زمان مقرر برگزار خواهد شد نیاز است بیش از گذشته مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و سایر ارگان‌ها از ما‌ حمایت کنند تا بیش از گذشته برای تیراندازی موفقیت کسب کنیم. اگر چه تاکنون حمایت‌هایی از فدراسیون انجام شده و از این بابت باید از آنها کمال تشکر و قدردانی را داشت.

رسولی تصریح کرد: یک مسابقه در اواخر اسفند سال جاری تحت عنوان جام جهانی خواهد بود و این مسابقات آخرین فرصت پیش روی تیراندازان برای رسیدن به کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ‌ فدراسیون جهانی خواهد بود و ما در آنجا‌ مانند سایر کشورها این فرصت را داریم تا بتوانیم تعداد سهمیه‌های خودمان را افزایش دهیم. امیدوارم خدا‌وند کمک‌ کند تا‌ مانند همیشه در جهت اعتلای تیراندازی گام‌های خوبی برداریم. 

سخنگوی تیم ملی تیراندازی گفت: با حمایت مسئولان و مشارکت ورزشکاران و باشگاه‌ها حدود سه هفته از لیگ‌ اهداف پروازی سپری شده و اتفاقاً نتایج خوبی هم توسط ورزشکاران به ثبت رسیده است‌. طبق برنامه لیگ‌های تفنگ و تپانچه در زمان‌ مقرر آغاز خواهد شد تا ورزشکاران این دو رشته هم در شرایط مسابقه قرار بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *