رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رعایت پروتکل‌های بهداشتی شهروندان در استان بوشهر به ۹۰ درصد رسید

16:34 - 16 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۱۰۳۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار بوشهر با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان ۵۰ درصد نسبت به آذرماه سال قبل کاهش یافته است، گفت: پس از اجرای طرح مدیریت  هوشمند محدود سازی و همچنین طرح شهید سلیمانی تنها  ۱۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارند.
 عبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت ابتلاء به کرونا در استان بوشهر پس از اجرای طرح مدیریت  هوشمند محدود سازی اظهارداشت: تعداد بستری‌ مبتلایان به کرونا نسبت به تابستان ۵۰ درصد کاهش یافته است که روند مطلوبی است و امیدواریم با هشیاری مردم ادامه پیدا کند. 
 
وی افزود: پس از اجرای طرح مدیریت  هوشمند محدود سازی و همچنین طرح شهید سلیمانی تنها  ۱۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارند و دیگر شهرستان‌ها در وضعیت  نارنجی و زرد قرار گرفته‌اند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی شهروندان در استان به ۹۰ درصد رسیده است. همچنین تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر ۵۰ درصد نسبت به آذرماه سال قبل کاهش یافته است.

گراوند با تاکید بر اینکه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای تداوم مهار بیماری کرونا و رعایت سخت‌گیرانه پروتکل بهداشتی است، تصریح کرد: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا باید از هرگونه تجمع به ویژه در مراسم ختم و عروسی پرهیز شود. 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *