انتخابات جنجالی آمریکا و روز‌های پایانی حضور ترامپ در کاخ سفید

0:15 - 21 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۰۶۲۳
ایندیپندنت می‎گوید که رییس جمهور آمریکا همچنان تاکید می‎کند که آرای انتخاباتی از او دزدیده شده است و این موجب نگرانی آمریکایی ها شده است.

- یک کارشناس محافظه کار هشدار داد که روز‌های پایانی دونالد ترامپ در کاخ سفید می‌تواند خطرناکترین دوره ریاست جمهوری او باشد.

به گزارش ایندیپندنت، «چارلی سایکس»، بنیانگذار وب سایت «بولوارک»، می‎گوید «در این زمان همه مردم آمریکا در حال مشاهده این برهه تاریخی برای این کشور هستند.»

این در حالی است که رییس جمهور آمریکا اظهاراتی را در مورد تقلب مطرح می‌کند و همچنان ادعا می‌کند که انتخابات ۲۰۲۰ از وی ربوده شده است.

«سایکس» در ادامه هشدار داد «هیچ هنجاری وجود ندارد که ترامپ مایل به نقض آن نباشد و یا هیچ استانداردی که او مایل به خرد کردن آن نباشد، وجود ندارد.»

به گفته وی، «ما نمی‌دانیم میزان فساد تا چه اندازه خواهد بود اما آنچه ما می‌دانیم این است که رییس جمهور آمریکا در حال حاضر در تلاش است تا یک نتیجه انتخابات را لغو کند؛ اگر کسی چند سال پیش میگفت که آمریکایی‌ها شاهد یک رییس جمهور خواهند بود که به طور فعال سعی در از بین بردن حق رای میلیون‌ها رای دهنده برای لغو انتخابات دارد و خود را برنده اعلام می‌کند، هیچکس آن را باور نمی‌کرد اما حال همچین اتفاقی در آمریکا افتاده است.»

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که ترامپ برای فرزندان، داماد و رودی جولیانی، وکیل شخصی خود مصونیت قضایی لحاظ کرده است.

نیویورک تایمز نیز در گزارشی اعلام کرده که ترامپ می‌ترسد وزارت دادگستری بایدن علیه سه فرزند بزرگش انتقام جویی کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *