رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روحانی: متاسفانه ۷ شهرستان در وضعیت فوق قرمز ابتلاء به کرونا قرار گرفته‌اند

10:59 - 15 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۰۵۹۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور با بیان اینکه تهران در وضعیت نارنجی ابتلاء به کرونا قرار دارد، گفت: ۷ شهرستان در وضعیت فوق قرمز ابتلاء به کرونا قرار گرفته‌اند بیماری کرونا در این شهرستان‌ها در حال صعود است لذا باید اقدامات فوری برای رفع مشکلات این ۷ شهرستان صورت بگیرد.

- حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهارداشت: ۷ شهرستان در وضعیت فوق قرمز ابتلاء به کرونا قرار دارند، بیماری کرونا در این شهرستان‌ها در حال صعود است لذا باید اقدامات فوری برای رفع مشکلات این ۷ شهرستان صورت بگیرد.  

وی با بیان اینکه تهران در وضعیت نارنچی ابتلاء به کرونا قرار دارد، افزود: در تهران گویی در وضعیت لب مرز هستیم و همه نیرو‌ها باید تلاش کرده و با دقت مقررات را اجرا کنند، زیرا در غیر اینصورت ممکن است دوباره به وضعیت قرمز برگردیم، انشالله به سرعت از این بیماری باتعداد  ابتلاء، فوت و بستری کمتر عبور کنیم.  

رئیس جمهور اظهارداشت: از مردم تشکر می‌کنیم که با همکاری‌های خود تعداد شهر‌های قرمز را از ۱۶۰ مورد به ۶۴ مورد رساندند البته رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی تا درمان کامل این بیماری باید ادامه یابد.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی موجب کاهش محدودیت‌ها و رعایت کمتر دستورالعمل‌ها باعث افزایش محدودیت‌ها خواهد شد.
 
روحانی با اشاره به گزارش عملکرد ستاد ملی کرونا گفت: ۴۲۰ مصوبه از ابتدا تاکنون در این ستاد داشتیم که این مصوبات به ۳۵ دستگاه اجرایی ابلاغ شدند و ۸۵ درصد مصوبات و عملیاتی شدند.
 
رئیس جمهور با بیان اینکه مسئولان باید بیش از مردم عادی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کنند، تصریح کرد: آزمایش‌های روزانه بیماریابی به ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد و این امکان تشخیص و درمان سریعتر بیماری را فراهم می کند. 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *