ابطال دو پرواز وین و استانبول به دلیل نقص فنی در پرواز ماهان

1:30 - 27 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۹۸۲
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان: حمیدرضا سیدی مدیر کل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: پروازهایی که دو شب گذشته به دلیل نقص فنی در پرواز ماهان باطل شد ساعت ۱۶:۳۰و ۱۸:۳۰ روز گذشته انجام شد.
به گزارش ، حمیدرضا سیدی با اشاره به نقص فنی در سیستم هیدرولیک پرواز شماره ۰۷۷ شرکت هواپیمایی ماهان از فرودگاه بین‌المللی امام به مقصد شانگهای چین گفت: این اتفاق منجر به تاخیر چند پرواز خروجی و همچنین فرود دو پرواز ورودی از استانبول و یک پرواز ورودی از وین به فرودگاه اصفهان به جای فرودگاه بین‌المللی امام شد.

وی ادامه داد: تعدادی از پروازهای خروجی با تاخیر مواجه شد و دو پرواز پرواز تهران - وین شرکت هواپیمایی اتریشی و پرواز تهران - استانبول ترکیش ایرلاین به دلیل اتمام زمان کاری کروی پروازی (کادر پروازی) باطل شد و پرواز آنها روز گذشته انجام شد.

وی درباره برخورد نامناسب با مسافران در زمان تاخیر پروازها گفت: هیچ برخورد نامناسبی با مسافران نشده است، ضمن اینکه به دلیل تاخیر به عمل آمده از مسافران عذرخواهی به عمل آمد و مسافران هم به هتل فرودگاهی منتقل شدند.

پاکسازی باند به‌ دلیل نشت روغن و خارج کردن این هواپیما از باند تا ساعت ۳:۳۰ بامداد روز گذشته به ‌طول انجامید و همین اتفاق باعث شد تعدادی از پروازهای ورودی فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) از جمله پرواز شرکت‌های هواپیمایی ماهان‌ایر و کیش‌ایر از استانبول و پرواز شرکت هواپیمایی اتریشی از وین مجبور به فرود در فرودگاه اصفهان شدند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *