فردا؛ تجلیل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی از عزت‌الله ضرغامی

17:10 - 26 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۹۴۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مراسم اختتامیه هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی روز سه شنبه (۲۷ مرداد ماه) در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود.
به گزارش ، فرشید شکیبا دبیر ستاد خبری هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی گفت: این اجلاسیه از ساعت 9 صبح فردا با معرفی خبرگزاری "یونیوز" و معرفی "حلال مدیا" برپا و با سخنان مدیران شبکه‌ها و همچنین جمع بندی دبیرکل اتحادیه در نوبت صبح ادامه خواهد یافت.

وی افزود: مراسم اختتامیه که از ساعت 17 آغاز می‌شود پس از قرائت قرآن کریم و پخش تیزر جشنواره دبیرکل اتحادیه به ایراد سخن و ارائه گزارش خواهد پرداخت.

همچنین در این مراسم قرار است محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما سخنرانی کرده و از خدمات عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما به دلیل فعالیت در این اتحادیه تجلیل شود.

توزیع جوائز رادیوها، پخش کلیپ شهدای اتحادیه، تجلیل از خانواده شهدای اتحادیه، تجلیل از مجید مجیدی کارگردان فیلم محمد رسول الله(ص)، اعطای جوائز شبکه‌ها و همچنین اعطای جوائز برندگان جشنواره بازار فیلم و نمایشگاه فنی از دیگر برنامه‌های اختتامیه خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *