حاتمی: هیچ بازی آسانی پیش روی تیم ملی نیست/ یخچالی بهترین بازیکن میدان بود

11:34 - 09 آذر 1399
کد خبر: ۶۷۸۸۴۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کارشناس بسکتبال ایران گفت: باید قبول کنیم که بازیکنان ماه‌ها در شرایط تمرین و مسابقه نبوده‌اند.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران برابر عربستان سعودی در پنجره دوم رقایت‌های انتخابی کاپ آسیا، اظهار داشت: با توجه به مسائل مربوط به ویروس کرونا که باعث شده بود بازیکنان در آمادگی کامل نباشند، همین که توانستیم پیروز بازی شویم، جای خوشحالی و امیدواری دارد. امیدوارم بازیکنان در فرصتی که تا بازی دوم هست، به خوبی ریکاوری و تمرین کنند تا با آمادگی بهتری به مصاف سوریه بروند.

وی با اشاره به عملکرد درخشان بهنام یخچالی در بازی دیروز، گفت: در این دیدار یخچالی بهترین بازیکن میدان بود و در کنار این بازیکن، ترابی و جمشیدی هم عملکرد خوبی داشتند و به خوبی توانایی هایشان را در زمین به نمایش گذاشتند. به نظرم کرونا باعث شده بود که سایر بازیکنان شکل اصلی بازی خودشان را نشان ندهند و امیدوارم برای دیدار آینده، سایر بازیکنان هم آماده‌تر شوند. البته این مسائل طبیعی است و باید قبول کنیم که بازیکنان ماه‌ها در شرایط تمرین و مسابقه نبوده‌اند و قبل از آغاز این مسابقات هم انتظار داشتیم که بازیکنان با این سطح از آمادگی وارد زمین شوند.

این کارشناس بسکتبال افزود: تمام بازی‌هایمان سخت است. علت اصلی عملکرد خوب بهنام یخچالی هم این است که در تیم روستوک آلمان حضور مستمری دارد و جزو بهترین بازیکنان تیمش هم به حساب می‌آید. جمشیدی و ترابی هم با تیم‌های باشگاهی‌شان تمرینات منظم و بیشتری داشته‌اند، اما سایر بازیکنان زمان زیادی برای رسیدن به اوج آمادگی در اختیار نداشتند. همچنین آرون گرامی‌پور و مایک رستم‌پور به دلیل دوری از تمرینات شرایط خوبی از نظر آمادگی نداشتند و امیدوارم در دیدارهای آینده شرایط از اینی که هست، بهتر شود. 

حاتمی در پایان خاطر نشان کرد: هر بازی سختی‌های خودش را دارد و هیچ بازی آسانی پیش روی تیم ملی نیست. به نظرم باید بازیکنان کمی هوشیارتر در زمین عمل کنند. امیدوارم با کسب پیروزی برابر سوریه بتوانیم صعودمان را قطعی کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *