جاعل مهر‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دستگیر شد

14:34 - 26 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۸۵۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: تبهکاری حرفه‌ای که اقدام به جعل مهره‌‌‌های مربوط به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
جاعل مهر‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دستگیر شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی میزان،‌ چندی پیش ماموران انتظامی استان قروین از فعالیت یک جاعل حرفه‌ای مطلع شدند و به سرعت اقدامات خود را در راستای دستگیری این فرد آغاز کردند.
 
ماموران در تحقیقات اولیه این متهم را شناسایی و مشخصات وی را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی قرار دادند تا اینکه روز گذشته رئیس بانک یکی از شعبات استان قزوین با پلیس تماس گرفت و وجود مدارک جعل شده خبر داد.
 
کارآگاهان در محل دریافتند که مدارک جعلی متعلق به همان فرد جاعل حرفه‌ای تحت تعقیب است، بر این اساس با استفاده سرنخ‌های به دست آمده متهم را ردیابی و دستگیر کردند.
 
سرهنگ سلمان امیری جانشین فرمانده انتظامی قزوین در این باره به خبرنگار اجتماعی میزان گفت: در بازرسی از محل سکونت این متهم سابقه دارد 49 مهر جعلی مربوط به  به افراد حقیقی و حقوقی ارگان‌های دولتی و خصوصی، یگان‌های مختلف نیروی انتطامی، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مهر ارجاع پرونده دادسرا، ثبت احوال و غیره کشف شد.
 
گفتنی است، متهم پس از سیر مراحل قانونی و بازجویی‌های فنی بنا به دستور مقام قضایی روانه زندان شد.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *