کلهر: پرسپولیس نفت مسجدسلیمان را هم شکست می‌دهد/ این تیم امسال هم مدعی قهرمانی است

14:38 - 06 آذر 1399
کد خبر: ۶۷۷۳۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نفت مسجدسلیمان تیم استخوان داری است، اما اگر پرسپولیس در این دیدار به بازی سرعت دهد و عمق دفاع این تیم را نشانه بگیرد قطعاً پیروز میدان خواهد بود.
محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان در خصوص شرایط تیم پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس روند رو به رشد خودش را آغاز کرده است و این در بازی با صنعت نفت کاملاً مشخص بود؛ در این بازی پرسپولیس هم مالکیت توپ را در اختیار داشت هم موقعیت‌های زیادی خلق کرد و تیم برتر میدان بود.
 
وی ادامه داد: شاید بازی با سایپا پرسپولیس بازی خوبی را انجام نداد که آنهم بازمی‌گردد به بازی اول لیگ و عدم شناخت یحیی از تیم مقابل، اما این تیم مقابل صنعت نفت نشان داد امسال با اینکه مهره‌های زیادی را از دست داده است، اما بازهم مدعی قهرمانی خواهد بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با نفت مسجدسلیمان افزود: تمام دیدار‌ها برای پرسپولیس سخت خواهد بود در لیگ بازی آسان نداریم، نفت مسجد سلیمان تیم استخوان داری است، اما اگر پرسپولیس در این دیدار به بازی سرعت دهد و از عمق دفاع این تیم را نشانه بگیرد قطعا پیروز میدان خواهد بود.
 
کلهر در خصوص اخراج گل‌محمدی در بازی با صنعت نفت آبادان هم بیان کرد: امیدوارم یحیی صبوری خود را حفظ کند، چون این مربی خودش به تیم آرامش می‌دهد و نباید خودش را درگیر اعتراضات داوری بکند. مشکلات داوری همیشه وجود داشته است و یحیی کمی باید خودش را کنترل کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *