پیگیری رفع مشکلات منطقه کوی جنت و پرسی گاز با حضور دادستان همدان

8:28 - 03 آذر 1399
کد خبر: ۶۷۶۹۱۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان از پیگیری برای رفع مشکلات منطقه کوی جنت و پرسی گاز خبر داد.

حسن خانجانی موقر در گفتگو با میزان از بازدید منطقه کوی جنت و پرسی گاز با هدف پیگیری رفع مشکلات این منطقه خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای رفع مشکلات این منطقه صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان در ادامه با بیان اینکه پارک تفریحی منطقه باید ساماندهی شود تاکید کرد: وضعیت نابسامان مغازه‌های ساخته شده در پارک محلی که محل امنی برای معتادان و اراذل و اوباش بود تعیین تکلیف می‌شود. همچنین جانمایی و ایجاد پل عابرپیاده بین منطقه کوی جنت و کوی فردوس یعنی بلوار بهشت توسط شهرداری منطقه که پیش از این موجب تصادف می‌شد و هموطنان مصدوم یا کشته می‌شدند  از دیگر مواردی است که باید اجرایی شود.

خانجانی ادامه داد: ساختمان تعاونی مصرف محل که از سال ۱۳۶۶ تعطیل و مخروب شده بود و همچنین زمین‌های رها شده  که محل تجمع اراذل، معتادان و رها کردن زباله‌ها شده بود تعیین تکلیف شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان در ادامه تامین و اصلاح روشنایی معابر و کوچه‌ها  جهت تامین امنیت بیشتر در منطقه را مورد تاکید قرار داد و گفت: اقدامات لازم برای رفع مشکل و کمبود وسیله ایاب و ذهاب و حمل و نقل شهری صورت گرفته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *