توزیع ۵۰۰ سبد کالا معیشتی میان نیازمندان در دزفول

11:00 - 02 آذر 1399
کد خبر: ۶۷۶۶۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس دادگستری دزفول از توزیع ۵۰۰ سبد کالای معیشتی میان نیازمندان خبر داد و گفت: با همت خیرین، اعضاء شورای حل اختلاف، قضات و کارکنان دادگستری این شهرستان ارائه خدمات قضایی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان صورت گرفت.
محمدیار ممبینی در گفتگو با میزان اظهار داشت: با همت خیرین، اعضاء شورای حل اختلاف، قضات و کارکنان دادگستری این شهرستان ارائه خدمات قضایی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان صورت گرفت.
 
رییس دادگستری دزفول افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان، با همت خیرین، اعضاء شورای حل اختلاف، قضات و کارکنان دادگستری این شهرستان دراین ایام سخت در سایه توجهات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها توانستیم تا مهربانی را به سفره خانواده‌های نیازمند هدیه کنیم.

وی افزود: در این کمک مومنانه ۵۰۰ سبد کالا معیشتی مواد خوراکی و مواد شوینده و گوشت و مرغ و پروتئین تهیه و توزیع شد و همچنین پیگیری و رفع مشکلات اداری و حقوقی و قضایی تحت پوشش خانواده‌های توسط اعضاء شورا‌های حل اختلاف دزفول صورت گرفت.

ممبینی در ادامه توضیح داد: چندین مورد خدمات درمانی، پزشکی، بیمارستانی (تهیه دارو) و خدمات و لوازم توانبخشی (تخت بیمارستانی، ویلچیر، کپسول اکسیژن) به بیماران مستمند و نیازمند ارائه شد و جا دارد از تلاش‌های موثر اعضاء و کارکنان شورای حل اختلاف و دادگستری دزفول در حمایت‌های مالی و معنوی تقدیر و تشکر فراوان بعمل آید.

رییس دادگستری دزفول اظهار داشت: تهیه چنین بسته‌های معیشتی در راستای کمک مومنانه به نیازمندان، صرفا محدود به این برنامه نیست بلکه برگزاری چنین کمک‌های و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان، در طول سال برنامه ریزی شده است.
انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *