«سوزاندن بیرق ابلیس» در شبکه‌های اجتماعی محبوب شد +تصاویر

2:08 - 26 مرداد 1394
کد خبر: ۶۷۶۶۲
هدف از این پویش، نشان دادن تغییر نکردن سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار با توافق یا بدون آن اعلام شده است.

به گزارش، مدتی است پویش جدیدی در فضای شبکه های اجتماعی شکل گرفته که از مخاطبان می خواهد به نشانه ثابت بودن موضع ایران در مقابل استکبار جهانی، پرچم آمریکا را به آتش بکشند .


به گزارش پایگاه انگلیسی ایران پراجکت (TheIranProject)، "پویش سوزاندن بیرق ابلیس" که از دو هفته پیش کار خود را در فضای مجازی از ارتفاعات فردو و با دعوت از کاربران شبکه های اجتماعی برای سوزاندن پرچم آمریکا و انتشار تصاویر آن آغاز کرده، هم اکنون قرار است تا 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به کار خود ادامه دهد.

 

هدف از این پویش، نشان دادن تغییر نکردن سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار با توافق یا بدون آن اعلام شده است.

 

گفتنی است رهبر معظم انقلاب ماه رمضان امسال در تاریخ 20 تیر 1394 در دیدار با نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور فرمودند: « یک نکته‌ی دیگری که سؤال کردند [این بود که]، تکلیف مبارزه‌ی با استکبار پس از مذاکرات چیست؟ خب، مگر مبارزه‌ی با استکبار، تعطیل‌پذیر است؟ مبارزه‌ی با استکبار، مبارزه‌ی با نظام سلطه تعطیل‌پذیر نیست.


این هم جزو همین حرفهایی است که اتّفاقاًً امروز من یادداشت کرده‌ام که به شما بگویم. این جزو کارهای ما است، جزو کارهای اساسی است، جزو مبانی انقلاب است. یعنی اگر مبارزه‌ی با استکبار نباشد، ما اصلاً تابع قرآن نیستیم. مبارزه‌ی با استکبار که تمام نمیشود. در مورد مصادیق استکبار، آمریکا اتمّ مصادیق استکبار است.»


ایشان تأکید کردند: «مبارزه‌ی با استکبار تعطیل‌پذیر نیست، تکلیفش کاملاً روشن است و خودتان را آماده کنید برای ادامه‌ی مبارزه‌ی با استکبار.»

 

 

 

 

 

 


/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *