آزادی ۸ زندانی از زندان لاهیجان با کمک خیرین

9:37 - 02 آذر 1399
کد خبر: ۶۷۶۶۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل زندان‌های استان گیلان از آزادی ۸ زندانی از زندان لاهیجان با کمک خیرین خبرداد.
 محمدی اصل مدیر کل زندان‌های استان گیلان در گفتگو با میزان گفت: با کمک و مساعدت خیرین، گروه‌های جهادی و انجمن حمایت شهرستان لاهیجان زمینه آزادی ۸ زندانی از زندان لاهیجان فراهم و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.
 
مدیر کل زندان‌های استان گیلان افزود: یکی از برنامه‌های مهم اداره کل زندان‌های گیلان در جهت کاهش جمعیت کیفری و آزادی زندانیان از زندان، جذب خیرین و فراهم کردن زمینه‌های آزادی زندانیانی است که بعضاً به علت عدم تمکن مالی مناسب در زندان بسر می‌برند و این امکان توسط خیرین نیکوکار برای آنان فراهم می‌شود تا فرصتی دوباره یافته و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگردند.

وی ادامه داد: مددجویان بعد از آزادی به مرکز مراقبت بعد از خروج معرفی می‌شوند تا با مهارت‌های علمی و عملی که در دوران تحمل کیفر زیر نظر اساتید فنی حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و ... در زندان کسب کردند جهت اخذ وام به مراکز مجاز هدایت شوند و  بتوانند حرفه‌ مورد نظر را راه اندازی کرده و کسب و کار معین برای امرار معاش خود و خانواده ایجاد کنند.

محمدی اصل افزود: سعی ما بر این است تا بعد از آزادی تا حد توان از مددجو حمایت کنیم و این امر با حمایت دیگر نهاد‌ها موثر‌تر خواهد بود تا نرخ برگشت پذیری مجدد به زندان کاهش یابد.

مدیر کل زندان‌های استان گیلان در پایان اظهار امیدواری کرد: این سنت حسنه مانند همیشه در همه ایام با مشارکت وصف ناپذیرخیرین و گروه‌های جهادی ادامه تا مددجویان به آغوش گرم خانواده بازگردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *