رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هاشمی‌نسب: امیدوارم هر تیمی که خوب بازی کرد، به حقش برسد/ هم مصدوم و هم کرونایی داریم

18:36 - 29 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۶۰۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: استقلال و فولاد به دنبال بازی زیبایی در حد نام تیم خود هستند.

- مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*استقلال و فولاد به دنبال بازی زیبایی در حد نام تیم خود هستند. ما در هفته گذشته تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و امیدوارم بازی زیبا و تماشاگرپسندی از آب دربیاید. امیدوارم هر تیمی که خوب بازی کرد، به حقش برسد.

*هر دو در حد نام خود بازی خواهند کرد. ما در هفته اخیر تمرینات خوبی انجام داد. امیدوارم تماشاگران از گیرنده‌های خود بازی خوبی را تماشا کنند و لذت ببرند.

*هم مصدوم و هم کرونایی داریم. اسامی بازیکنان بماند چرا که فردا مشخص می‌شود. امیدواریم کرونا هر چه زودتر از کشور ما حذف شود و هواداران را در ورزشگاه ببینیم.

*ما نباید درباره داوری صحبت کنیم. این نشست خبری مربوط به مسائل فنی است. ما پارسال در بازی با ذوب آهن روی اشتباه زاهدی‌فر بازی را واگذار کردیم اما هیچ بیانیه‌ای ندادیم و اعتراضی نکردیم.

*از خرید‌های خودمان راضی هستیم. جا دارد از محمدی و آذری مدیرعامل کارخانه و باشگاه تشکر کنیم. امسال با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا بازیکن گرفتیم و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم و هواداران فولاد را خوشحال کنیم.

*ما هفت بازیکن زیر ۲۵ سال داشتیم که فقط از چهار نفر باید استفاده می‌کردیم. با توجه به نظرات کادر فنی به این نتیجه رسیدیم که باقرپور حذف شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *