تارتار: مقابل صنعت نفت مستحق شکست نبودیم/ در برخی پست‌ها به لحاظ کمیت دچار مشکل هستیم

16:35 - 29 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۶۰۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اوضاع کمی بهتر شده است و توانستیم در پست‌های مدافع وسط و مهاجم دو بازیکن خوب جذب کنیم.

مهدی تارتار درباره شکست تیم پیکان در بازی با صنعت نفت اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*ما مستحق شکست نبودیم و اگر موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل می‌شد، می‌توانستیم برنده بازی باشیم. به هر حال این باخت دلایلی داشت که اصلی‌ترین دلیلی، عدم شناخت کامل من نسبت به پیکان بود، چون دیر به تیم اضافه شدم و در برخی پست‌ها به لحاظ کمیت دچار مشکل بودیم و هستیم.

*آن بازی تمام شده و امیدواریم در بازی‌های آینده به شکلی بازی کنیم که این شرایط را نداشته باشیم و با برد، روحیه بهتری به دست بیاوریم.

*ما نتوانستیم آن نفراتی را که مدنظر بودند، جذب کنیم، چون کسی در نقل و انتقالات نمانده بود. من در فاصله دو روز به آغاز مسابقات لیگ برتر به پیکان اضافه شدم و در آن مدت کوتاه باشگاه تلاش کرد و ما توانستیم در دو پست نفرات مورد نظر را بگیریم و راضی هستیم.

*واقعاً تاسف می‌خورم به حال آن افرادی که ما را بد قضاوت می‌کنند. پرسپولیس برای من عزیز است و همیشه گفته‌ام وقتی تیم ندارم، تیم اولم پرسپولیس است اما وقتی تیم دارم، تیم اولم آن تیمی است که برایش فعالیت می‌کنم.

*من روز اول که به پیکان آمدم، گفتم دفاع وسط جذب کنیم و این کار را انجام دادیم. حجت حق‌وردی با من صحبت کرد و به او گفتم اگر بتوانیم یک بازیکن مثل خودش بگیریم، اجازه جدایی می‌دهیم.

*من از پرسپولیس خیلی چیز‌ها بدست آورده‌ام اما در مکتب پرسپولیس و پاس یاد گرفتم که همیشه به تیمم وفادار بوده و امانت‌دار خوبی باشم.

*با توجه به اینکه دیر اضافه شدم و ۷۰، ۸۰ درصد ترکیب قبل از حضور من بسته شده، قولی که به باشگاه دادم، این بود که طوری عمل کنیم که دغدغه سقوط مثل سال‌های قبل نداشته باشیم.

*من هم از خودم این انتظار را دارم و همه می‌دانیم که توانایی کار‌های بزرگ را داریم، ولی نباید استرس حاکم باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *