رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تقدیر رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خراسان شمالی از عملکرد کادر درمانی بیمارستان‌های ارتش

13:24 - 28 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۶۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خراسان شمالی در بازدید از بیمارستان ۵۹۷ ارتش، از عملکرد کارکنان این مرکز درمانی در خدمت‌رسانی به مردم و نیرو‌های مسلح تقدیر کرد.

-  رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خراسان شمالی در بازدید از بیمارستان ۵۹۷ ارتش، از عملکرد کارکنان این مرکز درمانی در خدمت‌رسانی به مردم و نیرو‌های مسلح تقدیر کرد.

مسلم محمدیاران در جمع کارکنان بیمارستان یکی از رسالت‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را تقویت روحیه خدمت رسانی نیرو‌های مسلح به آحاد جامعه دانست و اظهار داشت: وظیفه ما این است که کادر درمان را در جهت خدمت به مردم خصوصا در ایام شیوع بیماری کووید ۱۹ که در حال شیوع و گسترش می‌باشد، یاری کنیم.

وی با بیان اینکه بهداشت و سلامت کشور را مدیون تلاش و ایثارگری کادر درمانی هستیم، افزود: این قشر زحمتکش در شرایط سخت شیوع کرونا در سراسر میهن اسلامی به بهترین نحو انجام وظیفه می‌کنند.

محمدیاران تصریح کرد: بعد از انجام واجبات هیچ امری مانند نیکی و خدمت به بندگان خدا باعث تقرب انسان به درگاه الهی نمی‌شود.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: در همه سطوح جامعه، پیشگیری بهتر، مؤثرتر و کم هزینه‌تر از درمان است و باید در اجتماع و خصوصاً در مجموعه نیرو‌های مسلح از وقوع جرم پیشگیری نماییم.

وی در پایان، به آسیب‌های موجود در حوزه درمان که منجر به تشکیل پرونده قضایی در دادسرا‌های سطح استان و نظام پزشکی شده، اشاره کرد و راهکار‌های پیشگیری از برخی آسیب‌ها را برشمرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *