به مجلس توهین نکنید

9:36 - 28 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۵۵۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات نماینده مردم «مهریز ،بافق،ابرکوه و خاتم» درباره شروط انتخاب وی پیرو زنده نگه داشتن مجلس گفت:این الفاضی که به کار برید یعنی چه! مجلس مُرده است یعنی چی! مجلس به وظایفی قانونی خود عمل می‌کند و هیچ شکی در این زمینه وجود ندارد. حتما مجلس باید در ستاد کرونا باید باشد و ما در این زمینه مکاتباتی انجام داده ایم و اینکه به مجلس توهین کنید اصلا درست نیست.

-  مهدی صباغیان طی اخطاری با استناد به مواد 71 و 74 قانون اساسی در صحن مجلس گفت: در حال حاضر دولت مجلس را دور می زند. امروز ستاد کرونا برای همه تصمیم می گیرد و برای مجلس هم تصمیم می گیرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: این در حالی است که تاکنون یک عضو از مجلس شورای اسلامی هم در این ستاد حضور ندارد لذا این وهن مجلس است.

صباغیان تاکید کرد: امروز چیزی از مجلس باقی نمانده است. ما در ابتدای آغاز مجلس به شما رای دادیم که مجلس را زنده کنید اما در حال حاضر مجلس مُرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه و در واکنش به اظهارات صباغیان در صحن مجلس گفت: این الفاضی که به کار می برید یعنی چه! مجلس مُرده است یعنی چی! مجلس به وظایفی قانونی خود عمل می‌کند و هیچ شکی در این زمینه وجود ندارد. حتما مجلس باید در ستاد کرونا باشد و ما در این زمینه مکاتباتی انجام داده‎ایم اما اینکه به مجلس توهین کنید اصلا درست نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *