رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارائه گزارش عملکرد سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ به معاون اول رئیس جمهور

12:14 - 27 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۲۹۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه شنبه) از نمایشگاه دستاورد‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید کرد و از نزدیک در جریان عملکرد سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ قرار گرفت.
- طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری صبح امروز (سه شنبه) از نمایشگاه دستاورد‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید کرد و از نزدیک در جریان عملکرد سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ قرار گرفت.

در این بازدید که  ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز حضور داشتند، طرح‌های اجتماع محور در حوزه اشتغالزایی، توانمندسازی اقتصادی، استارت آپ‌ها با هدف کمک به مشاغل آسیب دیده در دوران کرونا رونمایی شد.

راه اندازی بازار اجتماعی آنلاین به منظور تقویت کسب و کار‌های خانگی و محلی، رسیدگی به وضعیت اشتغال کولبران و محرومیت زدایی با تقویت فعالان حوزه صنایع دستی، کشاورزی و دامی از دیگر دستاورد‌های این نمایشگاه بود.
 
 
همچنین گزارش عملکرد سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ که از ۵ اسفند ۱۳۹۸ تا کنون به منظور مشاوره به بیماران کرونایی، سلامت مادران باردار، سرطان، سلامت سالمندان و روانشناسی و تغذیه راه اندازی شده بود به معاون اول رییس جمهور ارائه شد.

در این طرح بیش از ۳ هزار پزشک و پیراپزشک با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همکاری می‌کنند و روزانه ۱۰۰ هزار تماس با این سامانه برقرار می‌شود.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *