توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه تیپ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر به مردم سرپل ذهاب

11:31 - 27 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۲۱۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
توزیع کمک‌های مومنانه در آستانه سومین سالگرد زلزله سرپل ذهاب توزیع کمک‌های مؤمنانه تیپ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر در قالب بسته‌های معیشتی و آموزشی در دو مرحله بین خانواده‌ها و مردم منطقه توزیع شد و این کمک‌ها ادامه خواهد داشت.
- بنا به اعلام روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، سرهنگ جلیل شاطری، گفت: به مناسبت سومین سالگرد زلزله سرپل ذهاب تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ابوذر با توجه به حفظ و ارتقای آمادگی رزمی در حوزه نظامی با یک رزمایش مومنانه، معنای جمله (ارتش فدای ملت) را با همراهی فرماندهان و کارکنان مومن و ولایت مدار ارتش تحقق بخشید و در مسیر کمک‌های مردمی گام بلندی را برداشت.

وی تاکید کرد: قطعا در آستانه سالگرد حادثه دلخراش زلزله سرپل ذهاب تعدادی از هموطنان عزیزمان در این منطقه نیازمند کمک‌های مردمی هستند که در این راستا تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه بسته‌های معیشتی و آموزشی ویژه خانواده‌ها و دانش آموزان را فراهم کرده و بین مردم منطقه توزیع کرده است.

فرمانده تیپ ۷۱پیاده مکانیزه ادامه داد: مردم شریف سرپل ذهاب و ملت غیور ایران بدانند ارتش همیشه در کنار آن‌ها خواهد بود.

این بسته‌های معیشتی و آموزشی در دو مرحله بین خانواده‌ها و مردم منطقه توزیع شده است و این کمک‌ها ادامه خواهد داشت.
 
در آستانه سومین سالگرد زلزله سرپل ذهاب فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ارتش از توزیع کمک‌های مومنانه این تیپ خبر داد و گفت: مردم شریف سرپل ذهاب بدانند ارتش همیشه در کنار آن‌ها خواهد بود.

برچسب ها: زلزله سرپل ذهاب

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *