قایدی: امیدوارم گلزنی‌هایم برای تیم ملی همیشه تکرار شود/ فکری نظم خیلی‌خوبی در استقلال ایجاد کرده است

18:53 - 26 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۱۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم استقلال امیدوار است روند گلزنی‌هایش برای تیم ملی ادامه‌‌دار باشد و می‌گوید محمود فکری نظم خیلی خوبی در استقلال ایجاد کرده است.

- مهدی قایدی در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره به ثمر رساندن نخستین گل ملی خود، انتشار فیلم پدرش هنگام گلزنی‌اش و شرایط این فصل استقلال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید: 

*خیلی خوشحالم برای تیم ملی کشورم بازی می‌کنم و افتخار این را دارم که پیراهن تیم ملی را بپوشم. تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را در تیم ملی داشته باشم. خیلی بابت این گل خوشحال شدم و نمی‌دانستم این شادی را چگونه توصیف کنم. کسی نمی‌دانست چقدر از درون خوشحالم. امیدوارم این موضوع همیشه تکرار شود و بیشتر دل مردم را شاد کنم.

*شادی پدرم بابت گلزنی‌ام برای تیم ملی؟ حس عجیبی بود و هم خوب بود و هم ناراحت‌کننده. پدر و خانواده‌ام از من دور بودند و دوست داشتم پس از این گل کنارم باشند. از این فیلم تحت تأثیر قرار گرفتم و گفتم چرا آن را به تنهایی ببینم، به همین خاطر این فیلم را منتشر کردم.

*امسال خدا را شکر در استقلال فصل را خوب و با پیروزی آغاز کردیم. چند روز دیگر هم با فولاد بازی داریم. امیدوارم نتیجه لازم را به دست بیاوریم و گام خیلی خوبی به سوی قهرمانی برداریم. آقا محمود (فکری) نظم خیلی خوبی در تیم ایجاد کرده است. امیدوارم با این نظم و ارائه بازی‌های خوب، نتیجه لازم را کسب و دل هواداران را شاد کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *