تضمین امنیت کسب و کار‌ها با افتتاح مجتمع قضایی ویژه دعاوی تجاری

20:00 - 26 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۱۱۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: افتتاح مجتمع قضایی ویژه دعاوی تجاری می‌تواند امنیت کسب وکار‌ها را تضمین کند.

میرمحمد حشمتی در گفت‌وگو با میزان در خصوص افتتاح مجتمع قضایی ویژه دعاوی تجاری اظهار کرد: قوه قضاییه باسرعت، دقت و مهارت در حال پیگیری مسائل مربوط به کسب و کار است که این موضوع جای تقدیر دارد.

وی افزود: تشکیل مجتمع‌های ویژه دعاوی تجاری یکی از نیاز‌های اساسی و اصلی مورد نیاز در کسب و کار و صنایع بوده که خوشبختانه مورد توجه دستگاه قضا قرار گرفته است.

کارشناس مسائل اقتصادی تأکید کرد: یکی از دلایل اصلی تشکیل چنین مجتمع‌های قضایی این است که این مجتمع‌ها می‌تواند امنیت کسب وکار‌ها را تضمین کند.

حشمتی گفت: با ایجاد امنیت در کسب و کار‌های کشور سرمایه‌گذار داخلی و خارجی جذب می‌شود و این اقدام بزرگ و مهمی است که می‌تواند کسب و کار‌ها را تقویت کند.

وی یکی از مشکلات بخش اقتصاد را وجود نقدینگی سرگردان اعلام کرد و گفت: این نقدینگی، چون مقصد مشخصی ندارد به سمت دلالی حرکت می‌کند و باعث ایجاد تأثیر منفی در بازار ارز و ایجاد تورم در جامعه می‌شود بنابراین اگر چنین مجتمع‌هایی از لحاظ تعداد گسترش یابد می‌توان امیدوار بود که مشکل سرگردانی نقدینگی با جذب سرمایه‌گذار رفع شود.

این کارشناس مسائل اقتصادی گفت: تشکیل مجتمع‌های قضایی تخصصی سرعت رسیدگی به دعاوی تجاری را افزایش می‌دهد که در کنار امنیت می‌تواند نقش مؤثری در بدنه کسب و کار‌ها ایفا کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *